Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Trött på att lura mig själv- nu ska sanningen fram!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 november, 2006 at 09:47 #946967Anonym anvandareMemberYana wrote:Maten idag:Frukost: Havregrynsgröt, te m. mjölk
Lunch: Tre skivor polarkraft extrem, 250 gr minikeso, te
Mellanmål: Kaffe m mjölk, vassle 35gr
Middag: 250 gr minikeso, 2.5 dl lättyoughurt, 2 skivor polarkraft extrem, 50 gr kalkon
Kväll: 1 banan, ½ lättglassHej!
Kul med en ny journal – och lycka till med dina mål – men var är maten?
Ät lite råris, fullkornspasta och kidneybönor – det dör du inte av!
Vad gäller viktnedgång så kan jag nog direkt säga vart felet ligger: du äter ju inget fett. Hört någonstans att man bör ligga över 40 g/dag om man inte vill att kroppen ska ställ in sig på svält… Vart är dina fetter? Du kan ju inte ens komma upp i 10 g/dag med den där menyn… och vad jag ser så är dina fettkällor (1,5g/100g minikeso) främst från animalier…
12 november, 2006 at 10:39 #946968Anonym anvandareMemberMen när hade du tänkt vila då? Minst en planerad vilodag/vecka tycker jag!
Kosten ser väl sisådär ut, inget fett som föregående talare sa och det verkar inte vara några större mängder du äter heller..12 november, 2006 at 17:18 #946969Anonym anvandareMemberNot my business to judge other people, thus deleted
All the best
12 november, 2006 at 18:31 #946970Anonym anvandareMemberYana wrote:Kommande veckas upplägg!Träningen
Måndag: Spinning Distanspass,
Tisdag: Spinning Distanspass,
Onsdag: Bröst +biceps
Torsdag: Spinning intervall ev. step-up
Fredag: Axlar+ triceps, crosstrainer
Lördag: Spinning intervall
Söndag:Spinning Distans, Rygg +mageMycket möjligt att något spinningass åker bort, beror på dagsformen.
Drar ner lite på styrkeräningen då jag inte hinner lika mycket beroende på att det är otroligt mycket i skolan fram till jul.Maten
Kommer se liknande ut på vardagarna ialfFrukost: Havregrynsgröt, 1½ dl mjölk
Mellanmål: Päron
Lunch: Kycklingfilé m. wokgrönsaker, någon lätt sås
Mellanmål: Päron+ proteindrink
Middag: Keso med frukt och yoghurt
Kväll: ProteindrinkSer ju bra ut på pappret, får se hur det fungerar i verkligheten nu
du har ingen planer på att ha någon eller några vilodagar ? rätt jobbigt för kroppen å hålla igång 7 dagar i sträck..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.