Tyngdlyftar Figge

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 175 total)
  • Author

jag har haft ont i huvudet nu i två dagar i rad… verkar inte bra… har sovit från kl 16 till 20 typ nu o jag har inte ont längre men a .. nu ska man ju sova egentligen :P

idag 71.2 kg….. inte så himla braa men åt lite slarvigt igår :S ska lägga mig på 70 kg…. ska träna idag o så med…

Falu AK här :emo-thumb

okej jag kommer från ronneby ak…. ända ungdommen i klubben. :D det börjar gå bättre med benen nu … kände inget idag det var rätt skönt… körde lite överkroppen med i 1.5 timme…. kändes bra…

Hiiiman wrote:
    hur fan kunde det kännas bra ?
    Du vart ju klen som en jävla pinne… Du får börja gaina lite nu smurf skit !

haha okej okej …jag var kanske lite klen i axelpressen.. får bättra mig ngt… jag körde ltie bänk efter jag kört allt annat jag typ avslutade med plana bänken gick fint upp till 95kg.. sen så när jag klarat av 95 sa jag att ja fan ska jag inte ta 100 med… jag gjorde ett försök.. men det var inte tillräckligt bra… kom dock längre än andra gånger… måste ha det nästa vecka…. jag ska se vad jag kan åstad komma…. köra lite på 80 kg nu på fredag…. ligga på 70 kg i sneda före då o köra 6×2 sen blir det triceps sen blir det plana…får blir iaf 80 kg 4×4 eller ngt sånt kanske 6×2 får se.. sen får det bli axelpressen…. ska köra lite på 50 iaf 6×4 sen blir det neråt typ 45 8×2 sen 40 8×2

jag har lite tträningsverk i nedre ryggen idag…. annars är det rätt bra jag sovde inte hemma i natt sovde hos farmor o farfar… vägde mig på deras två olika vågar på den ena så vägde jag typ 69.2 -69.4 ca sen på den andra vägde jag 70.9…. den var digital.. men sen sa farmor att hon hade jämfört den digitaliska vågen o vårdcentralens våg o den digitaliska visade mer….. jag tror mer på den andra vågen för jag slarvae inte med kosten ellr så igår… så säg att jag vägde 69.4 kg idag på morgonen.. så får vi se vad jag väger i morgon :)

jag kommer igen nu med benträningen körde på rätt bra vikt igår… kändes lätt…. 100 kg 6×2….. det var typ … så .. jag körde riktigt sakta så jag inte skulle skada mig utan utföra rörelsen sakta men säkert o det blir ju typ så att jag går sakta ner o sen lite snabbare upp men …aa det kändes bra …

körde lite biceps igår med …det var rätt fint… fick lite pump…. men nu får det vara nog med biceps pass… sista passet blir på fredag sen är det nock :)

idag vägde jag 69.3 och jag har skärpt till min kost känner mig bra idag …

Blire träning idag?:O

japp har tränat idag körde tyngdlyftningteknik slash byggning .. har repat mig rätt så bra från ben verken… ”schlatters” aka växtverk typ….. men blev lite väl utittad idag … först kom det en kines o fotade mig o min tränare o en färgad kille som vi inte känner ..sen en lagkamrat till mig med… ….sen en 10 minuter senare kommer sisu o ska snacka en massa med min tränare så jag trött o sliten som jag var idag körde klart mitt program o sen drog jag hem…har simmat i dag i skolan föst 20 längder klädsim…”tungt” sen 20 längder ryggsim sen ett test i livräddning klarade testet …gränsen var på 2:50 jag klarade mig på 1:04……..en längd är 25 meter…. så aa jag e rätt trött.. nu,,, körde lite bänk press vanlig plan med idag en 1a på 95…

idag började jag mitt nya mat liv :S….. hoppas att det funkarjag ska äta ett mat mål var 3e timma o imellan ska jag ta lite vatten o ngn frukt..
    ska hålla vikten o äta vettigt o kombinera så att det blir bra.. ska hålla samma vikt klass hela tiden o vara i bra form till 100%
    jag som väger 70 kg ska ha i mig 140 g protte om dagen..
    jag ska dela upp det tänkte jag o äta fullkornspasta o tonfisk ris köttbullar ….
    till en början blir det så… sen kanske någon gång när pappa har grillat en kotlet så tar jag gärna en kött bit eller en antrico…. ska börja med prottein drinkar igen.. denna gången ska jag bara blanda det med vatten..
    ist för med mjölk…

någon som vet lite bra mat som inte kostar multom som innehåller mkt prottein.. o hur mycket?…

tävlade i helgen vägde 69.6 kg inte bra… jag tävlade i viktklassen över….
    77an ..när jag skulle ha vägt in i 69an :/ slarvat med maten därför börjar jag med att skärpa till min kost..
    jag ryckte 78 kg o stötte 104 kg … pers i stöt med ett helt kg :D….

Grattis! Jobbit att du vägde över:/ Vet en polare som tävlade i bänkpress som lyckades väga över med 1 hg hehe. Men men, kör hårt nu!:)

en dag avklarad..har följt min matsedel… så gott jag kunnat med tiden .. o maten… imorgon är det dags för nästa ska sätta klockan på väckning klockan 06:00 :P

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 175 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.