Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Tyngdlyftar Figge
med idag så är det 34 dagar kvar tills sm i jönköping…varav 12 riktiga tyngdlyftnings pass.. får se om jag kan kombinera in några gymmpass denna o nästa vecka..
Kör hårt nu sista biten kvar till SM! Håller tummarna för dig!
körde mig trött idag det är typ första gången på flera månader.. heh…. skönt
körde dock från kl 17-20:30 det är rätt länge körde mkt på ryggen o axlarna sen var det snabb pass på tyngdlyftningen som var svettigt men lagom..
efter ryggg o axlar blev det vader sen magen sen underarmar..
det var typ två till tre olika rörelser till varje muskelgrupp och ca 4 sett till varje så det blir ett antal sett jag kört… men en del var för tunga .. måste ändra om lite
igår körde jag ett extra pass med de stora grabbarna …. körde snedbänk först
20 kg x 30×1
50 kg x12x1
55 kg x10x1
60 kg x10x1
65 kg x6x2
70 kg x6x2
75 kg x5x1
80 kg x2 själv +2 med hjälp
75 kg x3x1
70 kg x6x2
60 kg x6x2
sen körde jag 3 set tricep
i hissen
20 kg 20×1
22.5 kg x20x1
25 kg x20x1
sen blev det magen för resten av tiden det var cirka 110 sittups o ca 50 benlyft sammanlagt…
sen cyklade jag 10 min på motions cykeln sen klar …
idag vägde jag 70.1 på väg ner
jaha om man skulle ta o måla lite på min lilla friggebod… sen ska jag träna o sen efter det vara med på ngn sån där ploj grejj öppet hus på skolan heh
idag vägde jag 70.0 det var rätt skönt att ställa sig på vågen idag … för nu har det börja släppa o gå neråt känns det som… köra lite gräsklippning idag senare två tomter…. sen kanske att man ger sig på ett lätt rygg / axel pass med 8 reps o 4 settare hehe kör nog två rygg övn o två axel tror det blir sittande drag neråt lats.. sen liggande på bänk lats drag sen axlar blir det militärpress och hantlar sittande
sen tror jag att jag lägger till magen o nedre ryggen och bakssidan axlar…
[http://forum.body.se/showthread.php?t=13752]
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY