Tyngdlyftar Figge

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 175 total)
  • Author

aja..klart man ska visa vart man har :P så kanske kallinge blir kändare än innan :P ska ta med musiken då…crrraaaaaazzzzyyyyy :P

nu blir det av…. ska dra till köpenhamn nu på lördag jag känner mig i topp tipp nu… börjat trappa ner lite på den tuffa träningen nu och vikten börjar bli normal.. ligger nu på 67.6 kg det är bra för viktklass 69… kg .. det kommer bli min första utomlands tävling xD …ska göra vad jag kan o prestera mitt bästa o visa vad jag går för xD ha det bra alla gymm galningar jag kommer tillbaka snart med nyare info ;)

Vad tar du i stöt respektive ryck? Lycka till på tävlingen!:)

jag har tagit 73 kg i ryck o 93 kg i stöt på tävling..

Hiiiman…. mjo.. klart :D du med.. ;)

japp då var man hemma efter en helt fullständigt lyckad tävling :D
    jag gjorde en bra prestation för Ronneby AK’s…
    :P gjorde personliga record .. hrm.. sista record från sista tävling var 73kg i ryck….. och 93kg i stöt….idag i köpenhamn där jag placerade mig på 3epallplatts… :D tog jag 80kg i ryck…. och 103kg i stöt… man kan säga att jag var nöjd i vilket fall som helst…det var min första internationella tävling… det var kul bra stämning i publik och allt gick som det skulle kunde inte blivit bättre idag :D…. tyvär så vill jag inte lägga ut några film klipp… om ni inte märkt att jag tagit bort mina klipp med knäböjningarna så är de också tyvär borta… :/ sänd ett pm eller ngt om ni undrar ngt :) jo poängen var från sista tävlingen ca 226…… och vägde 67.0kg…… idag gjorde jag 249.4422 poäng ”sinclair” och vägde 67.1 … ha det bra o träna stenhårt….

Grattis till ett bra resultat!:emo-thumb

Grattis! Det var inte dåligt att höja dina tävlings-PB så mycket! Du har skött din träning bra kan man väl konstatera :up:

tack tack….

hiiman.. mjo det var nog den tröjjan som gjorde allt XD … hehe den e grymm ;)….. ska börja köra som en idiot nu igen..träna minst 5ggr i veckan o så… nu är det sm som är nästa stora tävling.. kommer träna som vet inte vad.. mycket iaf.. kommer börja köra tunga knäböjningar igen hoppas jag iaf.. hehje kommer träna mkt extra styrketräningspass som sagt … blir mkt mkt musik … även kallat disco nere på gymmet ;) hehe ha det bra o träna hårt mvh Gymma Fredde…

idag var första passet efter tävlingen känner mig i bra form .. men ngt matt i benen.. men det skal inte var angt märkvärdigt .. kommer snart i träningsform eller vad man ska kalla det :P hehe ngt e på gång att hända nu.. alla intreserade vet vart vägen slutar men ingen vet när :D hehe mitt mål börjar närma sig sin ände .. jag kommer närmare o närmare men kommer jag klara av det innan årets slut :S hehe jag tror inte jag tränar på det ;) ha det bra träna grymt hårt .. no pain no gain som churchil aldrig sade :P hehe

igår var det ett tungt pass körde i stort sätt hela överkroppen..är duktigt trött idag :/ men men .. ska holla mig till tyngdlyftningen nu o käka rätt o så så man håller vikten :D sen blir det hård ben träning framöver :/ …feelll the powa ;)

igår kördes det igång igen..tunga passen har återkommit .. körde 4 6or på 95 kg i knäböj.. imorgon blir det 6×2 på 100 :D ye im back … back to basic.. vill ha en grymm låt.. som ”Back To Basic” är med i texten spelar ingen roll vilken sorts musik det är techno rock vad som helst ngt med klös i :D😉 skicka pm om du har en sån låt :D

igår var jag på g asså.. fan va fett pass jag körde… gutt med lite triceps,axlar , trapps efter att man kört knäböj 100x6x2 fram… o lite frivändningar o stötdrag.. gott pass :D

hah starkare än dig….. ;) rätt maffigt med 17kg hantlarna i kurlen du.. snart tar du väll 20 me?

idag blir det nog både bröst i ryggen io samma + lite underarmar… kanske lite axlar o tricep med.. men annars knäböj på 100kg.. 6×3 sen blir det nog lite ryck teknik.. får se vad tränaren pillar ihop XD det skall iaf pumpas lite muskler idag… :D

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 175 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.