Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Tyngdlyftar Figge
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 februari, 2007 at 23:40 #892111Anonym anvandareMember
idag dog en väldigt betydelse full man .. till vår familj …. gud vara med den mannen R.I.P jag ska göra allt jag kan för att få sitvationen så bra som möjligt :S jag finns för er o hoppas ni finns där för mig.. …. Jag tappar ingen motivation til träningen..detta gör mig starkare.. jag bär alla känslor innom mig.. det gör mig stark… vet inte men det låter lite konstigt kanske…bra låt…… N.E.R.D – Rockstar (remix)
4 februari, 2007 at 18:22 #892112Anonym anvandareMemberfår se.. lever i en fantasi värld nu .. drömmarnas värld där ingnting har hänt.. typ inte fattat vad som hänt asså vill inte förstå….vill inte tro att det är ant.. men antar att jag ska göra som innan med träningen.. troligen kommer det bli rätt så normalt men ändå inte inte på samma vis somtidigare…
5 februari, 2007 at 16:39 #892113Anonym anvandareMemberlivet e tungt…. men man måste fan gå vidare…. ”det görs ej inte av sig själv” :'(
6 februari, 2007 at 10:15 #892114Anonym anvandareMembernu börjar jag tappa lite klös..börjar bli lat.. dags att vända nu … jag har planer.. börja varje dag med att gå upp kl 5 … varannan dag gå o springa i 1 timma sen äta ordentlig frukost havregröt med mellanmjölk… sen ta med en frukt till skolan äpple eller banan…dricka en liter vatten innan lunchen i skolan.. sen lunchen … sen efter lunchen blir det en halv liter vatten till… sen en middag med pasta /ris o köttbullar… sen blir det en banan sen träning eller vila… träna måndag onsdag torsdag o kanske lägga in ngt extra träningspass… sen varje kväll efter träningspass ”mån ons fre” ska jag gå ut o gå i 1 timma.. för att sedan gå till sömns.. kl 21-22 det låter galet.. men jag e galen.. hehe ….. måste hålla vikten.. ligga runt 68-69 kg.. nu idag var det lite för mkt .. tecken på lathet..70.9kg..
7 februari, 2007 at 11:33 #892115Anonym anvandareMemberdet är lätt att säga saker men det handlar om att klara av dem med.. att göra dem… så det inte blir ngt skitsnack..
7 februari, 2007 at 11:37 #892116Anonym anvandareMemberjag har insett en ny sak med…… den e inte ny så men den är ny för mig.. att kärlek o träning inte går ihop.. ….. special d- im on a mission……
svårt att förklara min glädje… svårt att förklara min sorg.. R.I.P lossas morfar.. :'(8 februari, 2007 at 11:40 #892117Anonym anvandareMemberhaha nej jag vet inte .. jag var kanske det…
8 februari, 2007 at 11:45 #892118Anonym anvandareMemberigår var det knäböj på 105 kg.. 6×2 allt annat e inte värt att säga hehe det var lite mage extra bara…
10 februari, 2007 at 00:08 #892119Anonym anvandareMemberidag var det super passet… bästa på länge hehe tog 3 6or på 105 kg som ingenting..det är dags för att bygga … some hurting bombs….. badade bastu dirren efter träningspasset kände mej mjuk o så efter det kan jag säga var rätt så skönt…
10 februari, 2007 at 00:10 #892120Anonym anvandareMemberdet var i knäböjjen som jag tog 105 kg.. på bröstet.. körde lite militärpress sen o hamstring triceps rygg lite lite bara på vardera extra övning.. dock tillräckligt… softa lite o träna hårt.. vila e viktigt som faen.. o kosten med… just nu slarvar jag nog med vilan ”sömnen kolla klockan.. obs..”
14 februari, 2007 at 21:30 #892121Anonym anvandareMemberhosta idag … vill inte träna vilar hällre.. i måndes så körde jag ett bra pass … 4×4 på 110 kg i knäböj… o sen körde jag lite bänkpress efter gjoorde 2.5 på 95 kg i bänken… räät bra o så men inte kul o vara sjuk idag hade nämligen kört 3×3 på 115 kg i knäböj annars. . aja hoppas jag e frisk snart så jag kan träna igen… my life in an on tha gym
15 februari, 2007 at 16:54 #892122Anonym anvandareMemberjao jag badade bastu efter passet i fredes… det var lite skönt fan.. men man var rtt hängig sedan …. jag vet inte vem som spydde ner toan.. jag var typ inte där igår.. jag vilade var bara där nere o vände i princip….. luktar kiss :S blö..
15 februari, 2007 at 19:01 #892123Anonym anvandareMemberFan va trökigt o bli sjuk;/ men verkar gå fint me träningen!
kika gärna in i min journal:)
Krya på dig grabben!
16 februari, 2007 at 09:50 #892124Anonym anvandareMemberjao badadade i sport hallen… i simhallen..
kostade 16 kr men det var duktigt varmt i bastun var högst upp pallade bara med bastubadet i 50 min max asså :S …..det e inte kul o bli sjuk men ikväll ska jag våga mig på att träna ett pass… jag känner mig lite bättre……. att köra knäböjjen på 110 kändes mäktigt.. det var som om jag skulle kunna köra 6or på det snart o det e fan mäktigt :Dhehe
16 februari, 2007 at 10:02 #892125Anonym anvandareMemberjao igår o idag körde jag lite hem träning.. knappt att man klarade av det utan hostningar.. men ändå det gick.. igår var det lite armhävningar innan kvällsmaten… 40 stycken lite bredare än axelbredd…. tog bra på bröst o triceps o lite biceps:D sen idag på morgonen innan frukkost körde jag 40 armhävningar igen samma som igår tog biceps,triceps o bröstet… gott mos.. sen körde jag lite benlyft på det tog rätt skönt bra.. sen körde ajg sittups efter dirren … det är gott med magträningen så på morgonen o kvällen .. måste kombinera in det nu i sen passa in med lite löpning:D
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.