Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Tyngdlyftar Figge
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 februari, 2007 at 10:07 #892126Anonym anvandareMember
det vore kul o ha en tränings kamrat med.. jag tränar liksom i nu läget med min tränare.. som e 80 bast.. och det är inget fel på han så men det vore kul o ha en i min ålder som skulle kunna tänka sig träna med mig kanske inte tyngdlyftning men att man har en träningskamrat som kan stå bakom när man kör bänken .. liksom så.. man kör på mer med träningen om man har en tränins kamrat om man har ngn o träna med ”ha lite tävlingar sins emellan ” har jag inte rätt?
16 februari, 2007 at 13:55 #892127Anonym anvandareMemberjag känner mig rätt biffig stark så typ nu med dessa extra kilon på kroppen …. men måste gå ner dessa kilon nu … för att kunna vara kvar i dennna viktklass…..
17 februari, 2007 at 14:37 #892128Anonym anvandareMemberigår körde jag ett tränings pass det var lite segt om jag får säga det själv.. körde 3×1 på 115 kg i knäböj… skulle kört 3×3 men så blev det inte var inte i form för det men så har man varit sjuk med tyvär.. annars var det bara lite återhämtningsgymträning som var aktuellt igår..
21 februari, 2007 at 20:17 #892129Anonym anvandareMemberidag var det knäböjs program.. körde typ lite frivändningar bara på 80 85 kg sen var det knäböjjningar på 120kg 2×2 sen var det lite extra styrketränings övningar
25 februari, 2007 at 01:55 #892130Anonym anvandareMemberjao sj så gjorde man lite kneböjjs på fredags passet.. gjorde pers med 20 kg..
förra personliga 4 månader gammalt typ.. ca iaf.. i fredes tog jag 135 kg 1×1 det var saftigt riktigt mäktigt… kändes got.. körde lite överkropp efter den maxxningen ..focus nu på axlar o rygg..25 februari, 2007 at 02:08 #892131Anonym anvandareMemberjag har gått ner till normal vikt nu.. det är lite soft… men jag har lite kvar innan jag e nöjd.. ligger igår på 69.3 idag kanske 69.5 69.6
men det är 1 vecka kvar till serietävlingen i tyngdlyftning o det blir ingen maxxning..satsar på sm nu i maj.. game on ´then yeah hell yeah tog 135 i knäböj fram i fredes.. grymm känsla när man har lite public nere på gymmet när man har så många skivor på stången …. lite respektfullt enoy4 mars, 2007 at 11:36 #892132Anonym anvandareMemberfan åt kärleken..den bara gör en besviken…
4 mars, 2007 at 11:37 #892133Anonym anvandareMemberträningen nu året ut ingen tjej,,,,, bara one night stand isf.. hehe ….. satan vad man blir arg asså .. det ger en kick att träna hårdare.. när man blir sviken så.. aa man blir arg fan i att..
4 mars, 2007 at 11:40 #892134Anonym anvandareMemberatt känna sig arg är fan gott … man kan träna hårdare…
4 mars, 2007 at 11:44 #892135Anonym anvandareMembertävlade igår… kick stötte 90 kg lite lätt… sen ryckte 70 fin fint,,,, det var ett träningspass.. körde knäböj efteråt.. 95 kg 6×2
6 mars, 2007 at 09:31 #892136Anonym anvandareMemberigår körde jag slut ….. jag pumpade lite triceps.. igår efter att jag kört ut i snedbänken o kört militärpress + hantelpress……. körde knäböj på 95 kg ..6×3 … pumpade magen + nedre ryggen igår.. kändes skönt..
13 mars, 2007 at 11:18 #892137Anonym anvandareMemberigår körde jag ett långt tungt pass… ska börja köra mer serriösa muskelgrupper nu som förgyller tyngdlyftningen …. igår körde jag bara igenom nästan alla muskelgrupper i kroppen.. iom vilan som var från fedas passet till igår…
14 mars, 2007 at 15:07 #892138Anonym anvandareMemberHejsan, kul att det går bra för dig med lyftningen. Sen undrar jag om jag vill börja träna tyngdlyftning med er i Ronneby, vem ska jag ta kontakt med? Kör hårt!
20 mars, 2007 at 14:29 #892139Anonym anvandareMembernapzor, om du har intresse för tyngdlyftning o bor i dalarna….. elller i malmö eller lånt åt skogen bort från där jag är så råder jag dig att träna i den lokalen men om du har intresse o bor i närheten är det ju bara att komma ner till lokalen där vi håller hus…. o så fråga bara någon det gjorde jag när jag började..för 2 år sedan ,..kom bara ner o tittade mig omkring o såg lyftarn vilka som var tyngdlyftare ,,märker man,,,, ,, jag har nu fått eller kommit in i en svacka .. jag kan inte köra för fullt på benen … de e svaga… eller svaga o svaga ehe… de måste återhämta sig lite nu efter den långa o hårda träningen ..vi bibehåller min form o så tränar ändå fast mer allmän styrke träning kombinerat lite med teknik …… jag ska satsa på att träna upp rygg/bröst/tricep/axlar/magen nu när jag inte kan köra så mkt på benen….. sen blir det haha pampigt mvh Gymmkillen
20 mars, 2007 at 16:18 #892140Anonym anvandareMemberJag bor i Ronneby därför jag kontaktade dig . Jag går till och med på samma skola som du. Men vilka dagar är ni lyftare där, så att man inte kommer ner och det är tomt där? Vem är ”ansvarig” eller vem kan jag kontakta om jag vill ringa och prata med någon innan? Om du inte vill skriva ut namn och nummer så kan du ju skicka ett pm.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.