Ullis träningsdagbok 2007

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Ullis träningsdagbok 2007

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

[/b][/b]Så där ja, nu är den startad min träningsdagbok. Syftet med den här dagboken är att kunna följa mina resultat och se om det har blivit några framsteg.:) .

Jag heter Ulrika och är 28 år gammal. Har ridit i flera år, men nu har jag sadlat om och börjat träna på gym istället. Först tränade jag mycket aerobis och step och dylikt, men nu har jag börjat lägga mer tid i gymmet och målet är att lägga på mig muskler och bli starkare.

Så här kommer en träningsvecka se ut:

Måndag:Body Combat,
    Tisdag: Kick & Box
    Onsdag: VILA
    Torsdag: Styrka
    Fredag: Kick & box
    Lördag: body combat
    Söndag: Vila/Styrka

Jag brukar köra i gymmet innan varje pass. Vilken muskelgrupp det blir brukar varieras.

Ullis, Malmö? Vilket gym? Bilder!!:)

Hallå Silvia, jag tränar på goodlife i malmö, bilder är på väg, ska bara låna en kamera först.

jag skrev. Har tränat hela veckan och det börjar kännas som om jag kan lägga på lite mer vikt, men målet är att bli starkare o öka vikterna här är ett tränings schema som jag kommer att träna efter.

Måndag: Triceps – bröst Body Combat
    Tisdag: Rygg – biceps Kick & Box
    Onsdag: VILA
    Torsdag: Ben – Vader
    Fredag: Kick & Box
    Lördag: Axlar – mage Body Combat
    Söndag: VÍLA

Var o träna body combat i förmiddags och tränade triceps innan passet, tänkte tränat en muskelgrupp till, men jag gick till gymmet o det tog längre tid att gå än det brukar,

Triceps:
    Pushdown: 35/7X3
    Kickback m hantel: 5/8X3

Combaten är alltid lika rolig o jobbig, kul när det kommer mycket folk på passen.

[img=http://bild profil body]

Tänkte att det kunde vara du;)

Vet att du tränar mycket, se bara till att få i dig mycket bra mat också så kommer bli starkare och muskligare

Kul med en journal till och jisses va du tränar quinna!! 6 dagar i veckan :| Hur länge har du hållt på med styrketräningen?
    Bodycombat är så sjukt kul, körde det mkt innan men nu har jag inte tid längre. Hmm en annan sak som jag undra, blir inte dina träningspass väldigt långa?

Ha de bra
    Charlotte

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.