Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Ullis träningsdagbok 2007
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 januari, 2007 at 17:46 #87013Anonym anvandareMember20 januari, 2007 at 17:46 #917655Anonym anvandareMember
[/b][/b]Så där ja, nu är den startad min träningsdagbok. Syftet med den här dagboken är att kunna följa mina resultat och se om det har blivit några framsteg. .
Jag heter Ulrika och är 28 år gammal. Har ridit i flera år, men nu har jag sadlat om och börjat träna på gym istället. Först tränade jag mycket aerobis och step och dylikt, men nu har jag börjat lägga mer tid i gymmet och målet är att lägga på mig muskler och bli starkare.
Så här kommer en träningsvecka se ut:
Måndag:Body Combat,
Tisdag: Kick & Box
Onsdag: VILA
Torsdag: Styrka
Fredag: Kick & box
Lördag: body combat
Söndag: Vila/StyrkaJag brukar köra i gymmet innan varje pass. Vilken muskelgrupp det blir brukar varieras.
20 januari, 2007 at 17:48 #917656Anonym anvandareMemberUllis, Malmö? Vilket gym? Bilder!!
23 januari, 2007 at 12:39 #917657Anonym anvandareMemberHallå Silvia, jag tränar på goodlife i malmö, bilder är på väg, ska bara låna en kamera först.
27 januari, 2007 at 18:33 #917658Anonym anvandareMemberjag skrev. Har tränat hela veckan och det börjar kännas som om jag kan lägga på lite mer vikt, men målet är att bli starkare o öka vikterna här är ett tränings schema som jag kommer att träna efter.
Måndag: Triceps – bröst Body Combat
Tisdag: Rygg – biceps Kick & Box
Onsdag: VILA
Torsdag: Ben – Vader
Fredag: Kick & Box
Lördag: Axlar – mage Body Combat
Söndag: VÍLAVar o träna body combat i förmiddags och tränade triceps innan passet, tänkte tränat en muskelgrupp till, men jag gick till gymmet o det tog längre tid att gå än det brukar,
Triceps:
Pushdown: 35/7X3
Kickback m hantel: 5/8X3Combaten är alltid lika rolig o jobbig, kul när det kommer mycket folk på passen.
27 januari, 2007 at 20:27 #917659Anonym anvandareMember[img=http://bild profil body]
28 januari, 2007 at 07:09 #917660Anonym anvandareMemberTänkte att det kunde vara du;)
Vet att du tränar mycket, se bara till att få i dig mycket bra mat också så kommer bli starkare och muskligare
28 januari, 2007 at 08:37 #917661Anonym anvandareMemberKul med en journal till och jisses va du tränar quinna!! 6 dagar i veckan Hur länge har du hållt på med styrketräningen?
Bodycombat är så sjukt kul, körde det mkt innan men nu har jag inte tid längre. Hmm en annan sak som jag undra, blir inte dina träningspass väldigt långa?Ha de bra
Charlotte -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.