Under construction – spurten.

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Under construction – spurten.

• This topic is empty.
Viewing 3 posts - 211 through 213 (of 213 total)
  • Author
    maeki wrote:
    vad är Rp:)?

Rest Pause..man tar ca 12 djupa andetag mellan seten :emo-thumb

Shu ..
    Det e la nästan en månad sen jag skrev här sist.

Det som har hänt under den tiden e typ att jag har flyttat till gbg på riktigt.
    Tränar på exhale och fysiken (delta på gibraltar)
    Har startat dieten i måndags med en startvikt på 84kg. Målet är att köra Cbb i oktober. SM e det då och vikten jag maximalt får ha e 69kg.

Jag har inget internet hemma nu, det kommer om någon vecka så jag startar en ny träningsjournal då.

Jag satte ett pb i marken för någon vecka sen där jag drog en trea på 200kg. Har det på film. Så jag slänger upp det då. Kommer även försöka ge mig på en etta på 210 innan jag lägger ner maxningarn för i år.

Jag mår bra, har inte direkt ont och känner mig sjukt peppad.

Ha det gött så hörs vi.

Samir wrote:
    Shu ..
    Det e la nästan en månad sen jag skrev här sist.

Det som har hänt under den tiden e typ att jag har flyttat till gbg på riktigt.
    Tränar på exhale och fysiken (delta på gibraltar)
    Har startat dieten i måndags med en startvikt på 84kg. Målet är att köra Cbb i oktober. SM e det då och vikten jag maximalt får ha e 69kg.

Jag har inget internet hemma nu, det kommer om någon vecka så jag startar en ny träningsjournal då.

Jag satte ett pb i marken för någon vecka sen där jag drog en trea på 200kg. Har det på film. Så jag slänger upp det då. Kommer även försöka ge mig på en etta på 210 innan jag lägger ner maxningarn för i år.

Jag mår bra, har inte direkt ont och känner mig sjukt peppad.

Ha det gött så hörs vi.

Välkommnen till gbg mr samir. :)

Viewing 3 posts - 211 through 213 (of 213 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.