Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Under construction – spurten.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 januari, 2007 at 20:38 #898112Anonym anvandareMember
[http://www.youtube.com/watch?v=WJvHh3kDP6s]
14 januari, 2007 at 02:18 #898113Anonym anvandareMemberSamir wrote:[http://www.youtube.com/watch?v=WJvHh3kDP6s]den ser ju fan riktigt rolig ut att testa på
på tisdag blir det benpass och den står först på listan :emo-thumb
14 januari, 2007 at 22:25 #898114Anonym anvandareMemberTja man hinner tyvärr inte läsa alla dagböcker, men eftersom jag vet att du är utöver det vanliga så måste man ju titta in här.
20 januari, 2007 at 18:44 #898115Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Tja man hinner tyvärr inte läsa alla dagböcker, men eftersom jag vet att du är utöver det vanliga så måste man ju titta in här.Haha det värmer att du tar dig tid..
Tack för bilderna ..den formen ska man tillbaka till :emo-thumb20 januari, 2007 at 18:55 #898116Anonym anvandareMemberVälkommen till göteborg, glenn
20 januari, 2007 at 20:10 #898117Anonym anvandareMemberRebecca_Gbg wrote:Välkommen till göteborg, glennTack som faen
Ps. nästa gång kanske jag kan vara socialare
20 januari, 2007 at 20:12 #898118Anonym anvandareMemberSamir wrote:Tack som faenPs. nästa gång kanske jag kan vara socialare
hur rolig var jag på en skala 1-10 igår då ?
20 januari, 2007 at 20:24 #898119Anonym anvandareMember..har passerat. Och det har vart kul, jobbigt, kukigt och snöigt.
Flyttade in hos ett par polare i söndags. Mitt i smeten, vid grönsaktstorget närmare bestämt.
Kul verkligen. Det tar 5 minuter till exhale, där jag även skaffade kort i veckan och där jag i veckan dratt tre pass.
I varjefall så måndagen började med att jag kom ner på parkeringen 06.20 och insåg att jag inte skulle få igång bilen för jag såg att jag glömt lampan på ..Fuck Yeah.
Ringde mina arbetskamrater som var på väg från uddevalla som tur va hade dem inte kommit in i gbg än..så det styrde upp sig med lite startkablar och en batteriladdare som jag otroligt nog hade tagit med mig
Jao ..det var första skitsaken.
Andra grejjen hände på onsdagsnatten.
Kom ner på parkeringen som vanligt 06.20 och får se att bilrutan e pajjad. Sån tur va var det bara bakre passagerarruta. Nån jävel som dratt en jävla sten rakt igenom rutan och även träffat plåten under rutan. (det e detta som ovan nämndes som kukigt) Dem rörde ingenting i bilen. Kallt värre att åka till jobbet den dagen.. Fixade rutan med lite kartong, masonite, fukspärrsplast och silvertejp (jobba på bygge is the shiet)Någon som vet en bra rut/plåtfixare i gbg?
Annars har veckan varit bra överlag..jobbigt att bo mitt i stan bara när det kommer till parkering. kostar ju fan skjortan att stå där..
Har ingen dator där jag bor nu bara (är hemma i uddevalla nu) men mina polare har så jag använder deras ibland, men har inte orkat skriva in passen. Gör det nu istället.
20 januari, 2007 at 20:27 #898120Anonym anvandareMemberRebecca_Gbg wrote:hur rolig var jag på en skala 1-10 igår då ?Du såg ut att ha ganska fullt upp..
20 januari, 2007 at 20:32 #898121Anonym anvandareMemberfan va kass med bilen,, sånt blir man ju jävligt less på!! nästan så man tycker det hade varit bättre om dom snott något också, annars är det ju helt jäla meningslöst.
hoppas passen gått bra i veckan? antar att du trivs på exhale?
kör hårt som fan nu sista fram till dieten, och då ännu hårdare!
// J
20 januari, 2007 at 20:34 #898122Anonym anvandareMemberQuote:Andra grejjen hände på onsdagsnatten.
Kom ner på parkeringen som vanligt 06.20 och får se att bilrutan e pajjad. Sån tur va var det bara bakre passagerarruta. Nån jävel som dratt en jävla sten rakt igenom rutan och även träffat plåten under rutan. (det e detta som ovan nämndes som kukigt) Dem rörde ingenting i bilen. Kallt värre att åka till jobbet den dagen.. Fixade rutan med lite kartong, masonite, fukspärrsplast och silvertejp (jobba på bygge is the shiet)Förjävligt att folk inte kan ge fan i att förstöra…
Har exhale nattöppet?:nerd:
20 januari, 2007 at 20:44 #898123Anonym anvandareMemberGlömde ju skriva att jag vaknade med nackspärr i dag också ..haha javla skit ..det e dock bättre nu än i morse ..hoppas det släpper så man kan jobba i varjefall på måndag. Ska nog byta kudde. Skumt för det e ändå en tempur för nästan tusen spänn…
I varjafall, tre pass blev det i veckan. Måndag, tisdag och fredag körde jag.
I måndags kördes hamsen, lätt axlar (som nästan känns bra igen) och vader. Hade ganska kraftig huvudvärk genom hela passet men det funkade ändå.
Så här såg passet ut i varjefall:15/1
Stela marklyft
70*22
90*10Stela marklyft med hantlar
40*15 (38*13)
40*10 (40*11)Liggande lårcurl
25*10
30*8Sittande lårcurl
25*30
45*15Ensbenscurlmaskin
10*8Sittande hantelpress
20*x
20*xSamir special i cc
6*8Axelflyes
12*32
15*26
20*16Stående vadpress
60*30 (52*30)
67*22 (60*22)Ett helt okej pass svårt att se ökningar på ett nytt gym med nya övningar .ökning i det som gick att se dock
20 januari, 2007 at 20:45 #898124Anonym anvandareMemberJerka wrote:Förjävligt att folk inte kan ge fan i att förstöra…Har exhale nattöppet?:nerd:
Jao ..det går att träna dygnet runt
20 januari, 2007 at 20:46 #898125Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:fan va kass med bilen,, sånt blir man ju jävligt less på!! nästan så man tycker det hade varit bättre om dom snott något också, annars är det ju helt jäla meningslöst.hoppas passen gått bra i veckan? antar att du trivs på exhale?
kör hårt som fan nu sista fram till dieten, och då ännu hårdare!
// J
jo …dem hade kunnat sno bilen och krockat den så att man kunde fått lite cash …det hade vart nåt
jodå jag trivs som fan …lite jobbigt i början bara när man inte riktigt kommit in i maskinerna som finns.
20 januari, 2007 at 20:57 #898126Anonym anvandareMemberJao..körde ett pass i tisdags med.
Då blev det enbart triceps och någon lätt genomblödningsövning för brösten.
Har fortfarande lite ont i högra patten. Ska nog dock dra på denna veckan ändå och se vad som händer. bära eller bristaPasset såg ut så här:
16/1
Liggande frenshpress runt huvudet
50*13 (50*12)
55*6 (55*4) Här hände det nåt med min biceps när jag skulle lyfta av stången. värkte som fan fram tills fredagen, och öven lite under fredagens pass.Sittande frenshpress i kabel
50*20Frenshpress sittande i maskin
32*8
36*3Enarms scullcruchers
15*9 (15*
17*3Enarms tricepsextension
12,5*9 (12*7)
15*5 (13*5)Enarmstricepspress i cc
3*8
4*3Pushdown cutler style
30*13Det var ett bra pass, blev dock lite orolig när det började värka så tidigt i passet, sket dock i det och körde på, bra ökningar i det som kunde jämföras
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.