Utan mål i sikte.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 67 total)
  • Author
    Mats Egelstig wrote:
    Mitt styrkemax är inte så långt därifrån.. lyfte 150kg passet innan, kanske skulle få upp 155kg.. För mig ligger tyvärr inte max massor med kg över vad jag reppar på.

Tror jag var lite oklar. Jag undrade hur långt ifrån ditt bästa resultat du ligger? Alltså i princip, vad har du tagit som mest?

”Jag hade stora ben redan som 15 åring och tyvärr har de inte utvecklats i takt med överkroppen”

Är inte det typiskt för en ”gammal” crossåkare? Jag tror(gissar) att du, trots skadorna via crossen, ändå har just den o tacka för dina ben idag. Kör du förresten nånting fortfarande ? Menar som motion/lek….så vansinnigt roligt jue:D

Jacksatan wrote:
    Tror jag var lite oklar. Jag undrade hur långt ifrån ditt bästa resultat du ligger? Alltså i princip, vad har du tagit som mest?

aha.. då är jag med. Jag har lyft 170kg en dag då allt stämde för 4-5 år sen. Gjorde även då 4:a på 140kg men var då bra mycket fetare.

Tess wrote:
    kan du förklara skillnaden då? :D

Ja jag jobbar kvar…är just nu på tillfälliga uppdrag men väntar på att få träffa ny kund som jag kan få ett långt uppdrag hos som receptionist.

Man jobbar både som säljare, rekryterare och har personalansvar. :)

så du har Pa utbildning och hela köret el?

sorry off topic här…;)

0709Patrik wrote:
    ”Jag hade stora ben redan som 15 åring och tyvärr har de inte utvecklats i takt med överkroppen”

Är inte det typiskt för en ”gammal” crossåkare? Jag tror(gissar) att du, trots skadorna via crossen, ändå har just den o tacka för dina ben idag. Kör du förresten nånting fortfarande ? Menar som motion/lek….så vansinnigt roligt jue:D

Jo jag har nog motocrossen att tacka för att jag hade välutvecklade ben redan som 15-åring. Tyvärr har jag inte kört sen jag va 17, kan fortfarande drömma om det. Men jag vågar inte pga mitt knä, vill inte bli stelopererad. :(

Kör du bara på skoj, eller tävlar du? (avis)

Tess wrote:
    så du har Pa utbildning och hela köret el?

sorry off topic här…;)

Nope, ingen sådan utbildning. Är utbildad civilingenjör. Så att rekrytera och ha personalansvar gick mer på känsla och erfarenheter från andra områden.

Mats Egelstig wrote:
    Jo jag har nog motocrossen att tacka för att jag hade välutvecklade ben redan som 15-åring. Tyvärr har jag inte kört sen jag va 17, kan fortfarande drömma om det. Men jag vågar inte pga mitt knä, vill inte bli stelopererad. :(

Kör du bara på skoj, eller tävlar du? (avis)

Nej jösses. Riskera inte det isf. Speciellt inte nu om du ska kunna dansa bröllopsvalsen ….:p

Nej tyvärr så har jag inte längre råd o köra. Körde för motionens skull innan. Jag ”offrade” ganska tidigt min körning till förmån för lillbrorsan (Anders Johnsson, som vann Sverige kuppen i år) O sen så råkade jag bli tränare o senare även lagledare….ja…jag hann inte riktigt med mig själv. Men jag saknar det……kanske kanske nån gång

S

Mats Egelstig wrote:
    Förresten kommer jag spendera mycket tid i Helsingborg närmsta 2 åren.. vi får se till att sammanstråla då någon gång.

Det bara att skicka ett PM när du känner för det (träningspass, krogen eller nåt annat kul). Är det något jobbrelaterat uppdrag eller?

Hallå Mats, här händer det inte mycket ser jag. Är det bara mat och lussebullar som gäller för tillfället :D :D ;) . Vi ses snart, FF närmar sig med stormsteg :up: . Ska bli jättekul. Krama din lilla ”fruga” så mycket.

Må Gott

Annika ( o göbben så klart ;) )

Annika Warg wrote:
    Hallå Mats, här händer det inte mycket ser jag. Är det bara mat och lussebullar som gäller för tillfället :D :D ;) . Vi ses snart, FF närmar sig med stormsteg :up: . Ska bli jättekul. Krama din lilla ”fruga” så mycket.

Må Gott

Annika ( o göbben så klart ;) )

Hej Annika och göbben. :)

Jag tränar faktiskt riktigt hårt för tillfället. Fått tillbaka min motivation då jag tränar 4 pass i veckan med frugan. Vi har inte tränat tillsammans tidigare, men båda har fått en kick av det och det fungerar verkligen kanon.

Annars är det jobb och renovering på schemat, fullt upp från morgon till kväll/natt.

Snart bär det av till FF, hoppas ni gjort hemläxan ordentligt. :bb3:

//Mats

Vet inte om det är frittfram att skriva här då det verkar vara mest dina kompisar och så som skriver, men jag kör ett försök, annars ta bara bort inlägget :)

Hur lång är du Mats? Läste att du vägde in på 85kg när du tävlade i SM. Därav jag vill veta längden. Första gången jag läste body så var du med i den, så känns tufft att läsa hur pass stark du är, det framkommer ju i princip aldrig i den tidningar. Ha det bra!

xatzer wrote:
    Vet inte om det är frittfram att skriva här då det verkar vara mest dina kompisar och så som skriver, men jag kör ett försök, annars ta bara bort inlägget :)

Hur lång är du Mats? Läste att du vägde in på 85kg när du tävlade i SM. Därav jag vill veta längden. Första gången jag läste body så var du med i den, så känns tufft att läsa hur pass stark du är, det framkommer ju i princip aldrig i den tidningar. Ha det bra!

Alla är välkomna att skriva, även om det skulle vara negativa saker. :emo-thumb

Jag har oftast mätt 180,5cm vid inmätningar vid tävlingar. Angående styrka så är jag nog inte överdrivet stark, men många förvånas över att fitnesskillar är så pass stora och starka som de ändå är.

Det är bara att fråga på. :)

Tjena Mats! Hur

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 67 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.