Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Utan mål i sikte.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 november, 2005 at 20:57 #1045108Anonym anvandareMemberMats Egelstig wrote:Hej Annika och göbben.
Jag tränar faktiskt riktigt hårt för tillfället. Fått tillbaka min motivation då jag tränar 4 pass i veckan med frugan. Vi har inte tränat tillsammans tidigare, men båda har fått en kick av det och det fungerar verkligen kanon.
Annars är det jobb och renovering på schemat, fullt upp från morgon till kväll/natt.
Snart bär det av till FF, hoppas ni gjort hemläxan ordentligt. :bb3:
//Mats
Det låter ju utmärkt :up: . Vi har i stort sett alltid tränat ihop och det har för det mesta fungerat bra . Hemläxan går alldeles utmärkt men jag får ta tag i gubbens öra ibland då han har lite svårt med fokuseringen . Nejdå, det blir nog utmärkt. Rummet står färdigt när ni kommer ner, ni får egen nyckel och tv på rummet, så vi får hoppas att det passar fitnesstjärnorna från stora staden .
Kram på er båda, ses snart.
24 november, 2005 at 21:26 #1045109Anonym anvandareMemberAnnars är det jobb och renovering på schemat, fullt upp från morgon till kväll/natt.
Hej Mats
jag VET vad ni går igenom;) med all dam och målar lukten men det blir fint till sist eller hur att bygga nytt eller renovera är inte alltid så rolig
nice att höra hur uppåt du är från frugan din
20 december, 2005 at 12:53 #1045110Anonym anvandareMemberEtt tag sedan jag skrev n
9 januari, 2006 at 17:35 #1045111Anonym anvandareMemberInledde idag en liten diet efter alldeles för mycket god mat under jul och nyårshelgen. Avslutade med en resa till Skottland med min kära, målet med dieten är att gå ner till 90kg till den 1/4. Det bör inte vara några problem nu när Linda precis påbörjat sin diet, enklare att sköta kosten då.
Har dessutom varit sjuk, förkylning som satt sig på alla slemhinnor och jag mår ännu inte helt perfekt. Tränade dock första passet idag på över en vecka, snacka om segt. Även dags att lägga in lite kardio varteftersom, man måste ju hålla sig snygg för både sitt eget ego och för sin blivande fru. 😮
Måste dessutom påpeka hur pass kul det är att så många visat intresse för att tävla internationellt. Måste vara de fina framgångarna från föregående år som medfört detta stora intresse. :up:
9 januari, 2006 at 17:39 #1045112Anonym anvandareMemberohw inte lätt att vara sjuk.. I know how it feels!
ta det lugnt med träningen nu så du blir frisk..
good luck!9 januari, 2006 at 18:06 #1045113Anonym anvandareMemberMats Egelstig wrote:Inledde idag en liten diet efter alldeles för mycket god mat under jul och nyårshelgen. Avslutade med en resa till Skottland med min kära, målet med dieten är att gå ner till 90kg till den 1/4. Det bör inte vara några problem nu när Linda precis påbörjat sin diet, enklare att sköta kosten då.Har dessutom varit sjuk, förkylning som satt sig på alla slemhinnor och jag mår ännu inte helt perfekt. Tränade dock första passet idag på över en vecka, snacka om segt. Även dags att lägga in lite kardio varteftersom, man måste ju hålla sig snygg för både sitt eget ego och för sin blivande fru. 😮
Måste dessutom påpeka hur pass kul det är att så många visat intresse för att tävla internationellt. Måste vara de fina framgångarna från föregående år som medfört detta stora intresse. :up:
Låter som ett par tunga veckor framöver men det brukar ju gå bra :up:
När har du vägarna förbi mina trakter?20 januari, 2006 at 22:35 #1045114Anonym anvandareMemberMicke A wrote:Låter som ett par tunga veckor framöver men det brukar ju gå bra :up:
När har du vägarna förbi mina trakter?Här har jag missat lite, jag vet faktiskt inte för tillfället när jag kommer ner nästa gång.
Blev tillfrågad i veckan om en sak, så nu har jag ett riktigt bra mål med våren och träningen. Siktar mot 87kg istället som jag tidigare nämnt 90…
Första 12 dagarana med ”halvdiet” har fungerat bra.. från 98,8-94,5.. Det mesta är ju vätska, men kroppen känns mycket lättare. :up:
20 januari, 2006 at 22:42 #1045115Anonym anvandareMemberTjena Mats! Är det någon tävling på gång? Har man sagt A får man säga B…. ´
______________________________________________Välkommen in på min hemsida:
[http://www.johan-gustafsson.com
[img=http://www.johan-gustafsson.com/bilder/banner2.jpg]]20 januari, 2006 at 22:44 #1045116Anonym anvandareMemberjohan-gustafsson.com wrote:Tjena Mats! Är det någon tävling på gång? Har man sagt A får man säga B…. ´
______________________________________________Välkommen in på min hemsida:
[http://www.johan-gustafsson.com
[img=http://www.johan-gustafsson.com/bilder/banner2.jpg]]Ok då.. jag ska gå ner till 87kg och sen börja bli grov. Weider ringde nyss och frågade om jag vill vara med på årets Olympia. :p
20 januari, 2006 at 22:48 #1045117Anonym anvandareMemberMats E. wrote:Ok då.. jag ska gå ner till 87kg och sen börja bli grov. Weider ringde nyss och frågade om jag vill vara med på årets Olympia. :pGrattis! Kan du fixa in mig med?
[img=http://www.johan-gustafsson.com/bilder/banner2.jpg]]25 januari, 2006 at 09:15 #1045118Anonym anvandareMemberUppdatering önskas
28 januari, 2006 at 16:18 #1045119Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Uppdatering28 januari, 2006 at 17:35 #1045120Anonym anvandareMemberLYCKA TILL MED JOBB, DIET, BR
28 januari, 2006 at 17:43 #1045121Anonym anvandareMemberMats E. wrote:Det viktiga nu är Lindas diet inför EM och VM, jag har väl bara ett mål med lindas diet. Hårdare än tidigare, för mer muskler är inte möjligt att utveckla nu, där ligger hon still och har så gjort i 2-3 år. Skulle behövas 2-3 års vila från tävlingar om det ska dit lite mer armar, rygg och ben. Det verkar dock bli en fitness-intentiv vår och sommar.Äh, Mats. Låt Gosh och de andra byggarna visa dig hur man ”tajmar näringsintaget”. Då kan man öka ordentligt i muskelmassa under en diet!
Varför ner till 87 om du inte ska tävla? Det är ju i princip tävlingsform för dig.28 januari, 2006 at 18:26 #1045122Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Äh, Mats. Låt Gosh och de andra byggarna visa dig hur man ”tajmar näringsintaget”. Då kan man öka ordentligt i muskelmassa under en diet!
Varför ner till 87 om du inte ska tävla? Det är ju i princip tävlingsform för dig.Ja det är i princip tävlingsform, plåtningen i Maj kräver det. Så om läget känns rätt med jobb så kanske jag kör det lilla sista och ställer upp i vår. Men det är inget mål med dieten.
(Sitter fortfarande på tåget.. )
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.