Vägen till styrka och massa – ReNeGaDe’s Resa

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Vägen till styrka och massa – ReNeGaDe’s Resa

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • Author

Ny journal? Känner du att du måste byta nu när du fyllt sjutton:) Åldersnoja möjligtvis:D

Lycka till :up:

Kör hårt!
    Det här kommer gå bra!!!

Se där ja en ny journal!!! Inte illa…. Får fortsätta hålla koll på dig här då!

youve got pm boy

ReNeGaDe wrote:
    uff, tar tillbaka det där med att tricepsen inte fick full stimulans, sitter här och känner hur tricepsen värker..;)

Idag blir det ben och axlar, ska nog köra lugnt med knäböjen idag också, ingen ide att köra så förbannat tungt och slita på knäna..

Ha det gött!

:D skönt med träningsvärk

ReNeGaDe wrote:
    pajade en blomkruka och var tvungen att snabbt ta mig därifrån haha! tappade en 26kg hantel på den. Tanterna bara stirrade på mig, kanske för att jag svor F*tta högt, vad vet jag ;) Annars var det ett bra pass!
    MVH ReNeGaDe

HA HA HA :D

Hahahha, roligt!! :D

ReNeGaDe wrote:
    Har nu varit ute och joggat lite. 1.6km, sen lite ryck uppför en brant backe 6 ggr. Man är ju bäst! ;) ha det gött alla snälla:|

Samma träning som mig idag med andra ord. Jag och boven var o luftade våra bringor med en joggingtur samt intervaller i en backe. Bra träning. =)

Rutorna beror ju ändå mest på vilken fettprocent du ligger på.
    Har du lite fett så syns ju rutorna. Jag hade mycket mer rutor
    som helt otränad än vad jag har nu..

Men magen är ju precis som alla andra muskler, krävs överbelastning för att dom ska växa..

Jag tror att överbelastning och runt 15-20 reps är bättre.

ReNeGaDe wrote:
    Ben

Knäböj
    50kg 15 reps – var seg idag. tyckte t.o.m det var lite jobbigt här.
    60kg 15 reps
    65kg 15 reps
    110kg 3 reps – hehe, tungt som fan var det. Var tungt att lyfta stången till och med.

MVH ReNeGADe aka Akilles

Helvete vad stark du är i knäböj. 110 kg??? Man blir ju avundsjuk :(

Tjena ******, eller menar renegade :p. Var ett tag sen, hur går träningen?

ReNeGaDe wrote:
    Biceps
    17kg 8 reps – kunde nog gjort 2 till kanske.

Många ”kunde ha gjort några till” ser jag. Varför gör du inte några till eller höjer vikten? Det är pressa sig till max som gäller, det är då man växer. Lämnade också några reps ogjorda förut, men ändrade på det och nu ser jag bättre resultat. Kör så tungt jag bara kan. Blir det failure, whatever:p. Träna hårt nu, och lämna inte reps ogjorda.

Renegade vart har du tagit vägen??

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.