Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Vaya con dios
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 januari, 2007 at 20:55 #893629Anonym anvandareMemberstorcc wrote:Är det bra att dra ner på kolisarna om man vill bli frisk?
Kalorintaget ska inte ha ngn större påverkan när man e sjuk, jag orkar bara inte käka så mkt vid förkylning så..
24 januari, 2007 at 20:57 #893630Anonym anvandareMemberHey Det e ju killen som var för tung för basket!
Som du sa på lucia :p24 januari, 2007 at 20:59 #893631Anonym anvandareMemberMelin wrote:Kalorintaget ska inte ha ngn större påverkan när man e sjuk, jag orkar bara inte käka så mkt vid förkylning så..nej aptitet brukar inte vara på topp då
24 januari, 2007 at 21:02 #893632Anonym anvandareMemberDan_The_Man wrote:Hey Det e ju killen som var för tung för basket!
Som du sa på lucia :pHahaha så jäkla ledsam fråga Ove ställer, jag förväntade mig ngt mer dräpande faktiskt. Och du borde inte ha så bra minne hörrö
24 januari, 2007 at 21:49 #893633Anonym anvandareMemberMelin wrote:Hahaha så jäkla ledsam fråga Ove ställer, jag förväntade mig ngt mer dräpande faktiskt. Och du borde inte ha så bra minne hörröHehe sorry :p det e en börda.
Blir det Lucia i år igen eller?25 januari, 2007 at 08:32 #893634Anonym anvandareMemberDan_The_Man wrote:Hehe sorry :p det e en börda.
Blir det Lucia i år igen eller?Haha du är förlåten
Yes Lucia igen, i år börjar dieten lite tidigare och förhoppningsvis har man lagt på sig iaf ngt kg massa på väl placerade ställen.28 januari, 2007 at 17:36 #893635Anonym anvandareMemberMelin wrote:Men asch du e ju upptagenSka se om jag hittar ngra frivilliga på jobbet
ja jag är ju det
du lär nog hitta någon som är villig:P *flinar*
kör hårt.Inga bilder än fr gymträningen *host*
28 januari, 2007 at 19:37 #893636Anonym anvandareMembersnuttan347 wrote:ja jag är ju detdu lär nog hitta någon som är villig:P *flinar*
kör hårt.Inga bilder än fr gymträningen *host*
Jag får fråga ngn snällt..hehe
Jag har varit stensjuk hela veckan så jag har inte kunnat träna..
Men imån räknar jag med att kunna fota lite så jag lägger upp dom asap.30 januari, 2007 at 10:50 #893637Anonym anvandareMember”Ni tjejer snackar om att föda barn..”
Den reklamen känns så sann som det går just nu, jag hatarhatarhatarhatarhatar verkligen att vara förkyld..
Klart man nästan var helt frisk i helgen..på söndagen däckade jag av i feber, försökte jobba igår men dom skickade hem mig redan efter 15 minuter..
”…Coffe..du borde nog gå hem..”Jag blir vansinnig av att sitta här å inte få träna eller göra knappt ngt…blä!:frust:
Che cazzo! Merda!30 januari, 2007 at 14:22 #893638Anonym anvandareMemberMelin wrote:”Ni tjejer snackar om att föda barn..”Den reklamen känns så sann som det går just nu, jag hatarhatarhatarhatarhatar verkligen att vara förkyld..
Klart man nästan var helt frisk i helgen..på söndagen däckade jag av i feber, försökte jobba igår men dom skickade hem mig redan efter 15 minuter..
”…Coffe..du borde nog gå hem..”Jag blir vansinnig av att sitta här å inte få träna eller göra knappt ngt…blä!:frust:
Che cazzo! Merda!
Den reklamen rockar!!!(Slå mig inte, tjejer:|)
30 januari, 2007 at 14:48 #893639Anonym anvandareMemberDan_The_Man wrote:
Den reklamen rockar!!!(Slå mig inte, tjejer:|)
Det måste vara det bästa och smartaste ngn sagt i en reklam någonsin
5 februari, 2007 at 19:58 #893640Anonym anvandareMemberDags att köra igång igen.
Förkylningen är borta, likaså febern…däremot spricker rösten rätt ofta.Räknar med att det var överträning pga Dog Crap som gjort jag varit sjuk så länge. Överväger nu att börja köra liknande det Bartoll rekommenaderar.
Saknar iof att kunna bränna ut sig på träningen, gå därifrån med fetpump..men storlek och styrka har ökat betydligt bättre utan failure och det e större jag vill bli så…Träningsbilder snart
11 februari, 2007 at 10:55 #893641Anonym anvandareMemberDags för uppdatering.
Nytt, bättre för mig anpassat träningsschema igång.:pop:
Har dessutom fått med en kvinnlig arbetskamrat till gymmet på torsdag som ska träna med mig och fota lite.16 februari, 2007 at 20:22 #893642Anonym anvandareMembertrevlig journal!
vad vägde du på dc? samt lucia?
då jag planerar att tävla till hösten i cbb o är 191cm lång så hade det varit intressant att veta då jag inte har en aning om hur jag ser ut under allt fett
mvh
16 februari, 2007 at 20:29 #893643Anonym anvandareMemberMelin wrote:Räknar med att det var överträning pga Dog Crap som gjort jag varit sjuk så länge. Överväger nu att börja köra liknande det Bartoll rekommenaderar.Låter rätt liknande Bartolls egna erfarenheter från DC faktiskt:)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.