Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Vaya con dios
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 februari, 2007 at 21:25 #893644Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Låter rätt liknande Bartolls egna erfarenheter från DC faktiskt:)
Hann köra på ett av Bartolls förslag innan jag blev MAGSJUK!
Skitjobbigt juNgn som vill sälja ett immunförsvar? :p
Och varken träning eller träningsbilder bidde det heller..
Ny planering, åtminstone tills jag känner mig helt återställd i kroppen o dy, är att köra ”vanligt” (1 muskelgrupp, 1 gng i veckan) samt pröva EsaPro ngn månad.
Har tappat matlust och motivation den senaste tiden.
EsaPron får ersätta ngra av pruttedrinkarna då jag även fått kväljkänslor av dem senaste tiden.Lovar att uppdatera lite bättre. Sen kan Ronaldinho_9 ev dra av ngra foton på mig på gymmet, om inte min söta kollega kan haka på, hehe.
16 februari, 2007 at 21:28 #893645Anonym anvandareMemberkoffe wrote:trevlig journal!vad vägde du på dc? samt lucia?
då jag planerar att tävla till hösten i cbb o är 191cm lång så hade det varit intressant att veta då jag inte har en aning om hur jag ser ut under allt fett
mvh
Muchas gracias
Vägde in på 95.5 kg på DC och 92.5 kg på Lucia. Borde kunnat tappat ngt kg eller två till..
Lycka till! Det är en upplevelse att stå på scen. :up:
17 februari, 2007 at 17:57 #893646Anonym anvandareMemberMickaz wrote:Bra jobbat RonALDO:worship:
17 februari, 2007 at 19:30 #893647Anonym anvandareMemberMelin wrote:Hahaha vågade knappt bläddra fram till reportaget om DC i nya BODY, tur att Andreas tog i i underkant.
Fan man skäms ju nästan över att ha den bucklan hemma..:oHehe det ska du absolut inte göra. Från min egen synvinkel som publik ger det betydligt mer att se någon som har kul på scen även om han kanske inte kommer in i 100% toppform än att se någon som mer eller mindre står och sover:)
17 februari, 2007 at 19:37 #893648Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Hehe det ska du absolut inte göra. Från min egen synvinkel som publik ger det betydligt mer att se någon som har kul på scen även om han kanske inte kommer in i 100% toppform än att se någon som mer eller mindre står och sover:)Du säger bara så för att du ska kunna gå ut och festa med gott samvete
Har du ngn kvot du måste uppfylla varje dag eller?
Men jag får ta dig på orden hehe. Tack Andreas, det uppskattas.:up:17 februari, 2007 at 19:41 #893649Anonym anvandareMemberRåka missa din Journal mannen…. ska bli intressant att följa dig!
syns på gymmet dude…. NO PAIN
17 februari, 2007 at 19:42 #893650Anonym anvandareMemberHaha:D
Nejdå, och det var dessutom en uppfattning som delades åtminstone av dem jag satt nära kan jag säga – så det är inte bara jag som är cp;)
17 februari, 2007 at 19:43 #893651Anonym anvandareMemberRonaldinho_9 wrote:Råka missa din Journal mannen…. ska bli intressant att följa dig!syns på gymmet dude…. NO PAIN
Vi håller ju rätt bra koll på varandra då
Återhämta dig nu så syns vi på måndag brushan. NO PAIN :emo-thumb17 februari, 2007 at 19:48 #893652Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Haha:DNejdå, och det var dessutom en uppfattning som delades åtminstone av dem jag satt nära kan jag säga – så det är inte bara jag som är cp;)
Asch nu gör du mig nästan generad ju. 😮
Jag ska ta med mig publikstöd nästa gng. Varför?
Exempel från DC:Speaker: Stefan Ågren! *applåder*
S: Henrik Ågren! *applåder*
S: Christoffer Melin! *tystnad..*Jag fick ju stå och klappa åt mig sjäv
17 februari, 2007 at 19:49 #893653Anonym anvandareMemberHaha ähh…klappa åt sig själv är underskattat. Jag gjorde samma sak i publiken: ”Förjävla bra bild Andreas:yahoo:”
17 februari, 2007 at 19:55 #893654Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Haha ähh…klappa åt sig själv är underskattat. Jag gjorde samma sak i publiken: ”Förjävla bra bild Andreas:yahoo:”Hade jag kunnat hade jag även klappat mig på ryggen
Jag tror att om många byggare hade kunnat det så hade dom inte tröstätit så under vintern (aka ”bulk”).Haha dom brevid dig bara ”Varför klappar du? Tyckte du han var bra??” och du ”Nej fan, han var skit. Men jäklar sikken bild det blev hörrö!”
17 februari, 2007 at 20:07 #893655Anonym anvandareMemberMelin wrote:Hade jag kunnat hade jag även klappat mig på ryggen
Jag tror att om många byggare hade kunnat det så hade dom inte tröstätit så under vintern (aka ”bulk”).Haha tyvärr är det inte bara ni byggare som tröstäter om vintern. Skillnaden är bara att vi andra som saknar muskler har svårare att få bort överflödet sen;)
17 februari, 2007 at 20:15 #893656Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Haha tyvärr är det inte bara ni byggare som tröstäter om vintern. Skillnaden är bara att vi andra som saknar muskler har svårare att få bort överflödet sen;)Jag vill inte ens tänka tanken på hur dina reportage skulle se ut om du hade dietat och hatat alla
Är du fortfarande kvar??? Jag trodde du skulle ut och festa?17 februari, 2007 at 20:24 #893657Anonym anvandareMemberMelin wrote:Jag vill inte ens tänka tanken på hur dina reportage skulle se ut om du hade dietat och hatat alla
Är du fortfarande kvar??? Jag trodde du skulle ut och festa?Hehe tur att jag inte skriver något nu då…för nu är deffen fan störande;)
Jo, nu blir det utgång – sprit+lightläsk=deff+vätsketöming8)
17 februari, 2007 at 20:28 #893658Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Hehe tur att jag inte skriver något nu då…för nu är deffen fan störande;)Jo, nu blir det utgång – sprit+lightläsk=deff+vätsketöming8)
Tur för de tävlande ja! Rapport från DC ”Alla såg ut som sälar”
Right on!
Själv dricker jag inte sprit längre pga ”olyckliga händelser” så det är bara öl som gäller för mig
OBS! Under diet – endast light-öl haha -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.