Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Vaya con dios
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 februari, 2007 at 05:46 #893659Anonym anvandareMember
va fan bilderna då mr.melin :wazzup:
18 februari, 2007 at 10:13 #893660Anonym anvandareMembersnuttan347 wrote:va fan bilderna då mr.melin :wazzup:Tur att du inte skrev Herr Melin (hermelin).. det kallade alltid min mattelärare mig i högstadiet, och han tyckte det var jättekul…
Jag veeeet snuttan men har varit magsjuk så det bidde inga pics.
Men jag lovar, så fort dom e tagna så har du första tjing19 februari, 2007 at 20:18 #893661Anonym anvandareMemberKörde med Ronaldinho_9 idag (och hela veckan ut).
Rygg och biceps blev det.
Ryggdelen kändes kass, noll kontakt (som jag garanterat skyller på att jag inte återhämtat mig från magsjukan än;)) och noll pump.
Biceps däremot kändes helt ok, bra kontakt, synd bara att man blir så klen av magsjuka.Imån blir det ben, på torsdag tuttar och ev ett foto på en dubbel sidechest
Tävlingsplaner känns lite avlägsna just nu..
19 februari, 2007 at 20:56 #893662Anonym anvandareMemberBiiiiiiiiiiiilder!!!!
Annars så jääävlar :p23 februari, 2007 at 08:00 #893663Anonym anvandareMemberNu har man en egen tråd igen.
Jag och R_9 behöver prioritera olika muskler inför tävling så vi kör på varförsig igen.
Nästa vecka får kameran hänga med till gymmet
25 februari, 2007 at 16:38 #893664Anonym anvandareMemberDan_The_Man wrote:Biiiiiiiiiiiilder!!!!
Annars så jääävlar :pEXAKT[/b]:p
25 februari, 2007 at 16:54 #893665Anonym anvandareMembersnuttan347 wrote:EXAKT[/b]:pJag looooooooooovar! så fort som möjligt blir det fotning
26 februari, 2007 at 20:05 #893666Anonym anvandareMemberHade med mig Bobby på passet idag för lite fotning…och nu väntar vi bara på att han skickar dom till mig.
PS! Varning för blekhet
26 februari, 2007 at 20:11 #893667Anonym anvandareMemberwe are waiting
26 februari, 2007 at 20:37 #893668Anonym anvandareMemberRebecca_Gbg wrote:we are waitingJag med haha
27 februari, 2007 at 08:48 #893669Anonym anvandareMemberDu kommer aldrig till skott du med bilderna.
Nu vill vi inte höra ett ord till om att bilder är på väg. Kom tillbaks samtidigt som bilderna;)
TA hand om dig så lär vi springa på varandra i myllret på gymmet. På tok för mycket folk där numera. Men så är det ju ett grymt ställe också StudioAktiv!1 mars, 2007 at 20:00 #893670Anonym anvandareMemberÄntligen hittade jag denna journal:D (Hade nog aldrig hittat den om du inte själv tipsat mig)
Efter att ha läst din journal så håller jag med dom andra = MER BILDER
(Imorgon är det jag som tar med mig kameran till gymmet och då ska det plåtas slut på hela 1Gb minnet på dig mannen:P )Dock ser jag först nu att du tänker åka/flytta till Los Angeles…
Det kan du ju inte göra, inte innan 3 April vilket fall (20år:P )Mvh // Robin
1 mars, 2007 at 20:18 #893671Anonym anvandareMemberAnna Andersson wrote:Du kommer aldrig till skott du med bilderna.Nu vill vi inte höra ett ord till om att bilder är på väg. Kom tillbaks samtidigt som bilderna;)
TA hand om dig så lär vi springa på varandra i myllret på gymmet. På tok för mycket folk där numera. Men så är det ju ett grymt ställe också StudioAktiv!Men…men….jag….öhm….
Detsamma hörrö, ser dig ju inte så ofta längre så jag räknar med att du kör hårt
1 mars, 2007 at 20:21 #893672Anonym anvandareMemberrobin_nerf wrote:Äntligen hittade jag denna journal:D (Hade nog aldrig hittat den om du inte själv tipsat mig)Efter att ha läst din journal så håller jag med dom andra = MER BILDER
(Imorgon är det jag som tar med mig kameran till gymmet och då ska det plåtas slut på hela 1Gb minnet på dig mannen:P )Dock ser jag först nu att du tänker åka/flytta till Los Angeles…
Det kan du ju inte göra, inte innan 3 April vilket fall (20år:P )Mvh // Robin
Haha krattis!
Ta du med den, benpass imån! No pain!!
Easy now Rob, jag e bara borta en månad, semester vetty!
Och den 27e åker jag så klart vi ska hinna fira dig hehe1 mars, 2007 at 21:14 #893673Anonym anvandareMemberMelin wrote:Haha krattis!Ta du med den, benpass imån! No pain!!
Easy now Rob, jag e bara borta en månad, semester vetty!
Och den 27e åker jag så klart vi ska hinna fira dig heheHaha, gött mannen, imorgon har jag arm-pass så det blir No Pain för min del också !
Bra mannen, det vore en för STOR saknad annars, och till helgen luktar det ju Harrys och allt
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.