Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Vaya con dios
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 mars, 2007 at 20:40 #893719Anonym anvandareMember013 wrote:Japp jag ska upp i år, börjar dieten relativt snart,, stora planer och hårt arbete,,ska köra en lång diet o vara klar i god tid innan,, så man bara kan fin slipa..Ser faktiskt fram emot att dieta igen,, lördagarna blir mer meningsfulla då haha
Haha man blir snyggare om inte annat.
Shit nu har jag blodsockerfall, fort fram med Nutellan och en Gainomax tills maten e klar.:helpme:16 mars, 2007 at 20:45 #893720Anonym anvandareMemberMelin wrote:Haha man blir snyggare om inte annat.
Shit nu har jag blodsockerfall, fort fram med Nutellan och en Gainomax tills maten e klarBananas are for monkeys eller vad8) nutella v innehåller ju bara 31g fett /100,, måste ju sleva ner lite nötter i så fall haha..
Vet i fan om man är så snygg veckan innan tävling, mest ett urgröpt ansikte och en tröttthet som inte är av denna värld,, man vill helst dö,, men sen tittar man i spegeln o bara ler:|16 mars, 2007 at 20:57 #893721Anonym anvandareMember013 wrote:Bananas are for monkeys eller vad8) nutella v innehåller ju bara 31g fett /100,, måste ju sleva ner lite nötter i så fall haha..
Vet i fan om man är så snygg veckan innan tävling, mest ett urgröpt ansikte och en tröttthet som inte är av denna värld,, man vill helst dö,, men sen tittar man i spegeln o bara ler:|Haha precis!
Nu blir det ris och makrillfilè!!!16 mars, 2007 at 23:35 #893722Anonym anvandareMemberGillar din fighting face och du är så glad efter varje pass:nod blev sugen på att köka ben :p [/b]]
17 mars, 2007 at 09:02 #893723Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Gillar din fighting face och du är så glad efter varje pass:nod blev sugen på att köka ben :p [/b]]Haha visst e de snygga?
Klart jag e glad, då får jag ju gå hem och äta haha :p17 mars, 2007 at 11:54 #893724Anonym anvandareMemberMelin wrote:Haha visst e de snygga?
Klart jag e glad, då får jag ju gå hem och äta haha :pÄr du bra på att laga mat?
17 mars, 2007 at 12:05 #893725Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Är du bra på att laga mat?Jag svarar helst inte på det.
17 mars, 2007 at 12:11 #893726Anonym anvandareMemberMelin wrote:Jag svarar helst inte på det.Var inte blyg nu mannen:) alla vet ju att du var kock i ditt tidigare liv..Så bjud hem flickorna nu:emo-thumb
Man får ju inte som tjej förvänta sig för mycket av oss byggare,, god kyckling eller fläskfilè med ris och tzatziki på kesella få la duga*asg*17 mars, 2007 at 12:31 #893727Anonym anvandareMember013 wrote:Var inte blyg nu mannen:) alla vet ju att du var kock i ditt tidigare liv..Så bjud hem flickorna nu:emo-thumb
Man får ju inte som tjej förvänta sig för mycket av oss byggare,, god kyckling eller fläskfilè med ris och tzatziki på kesella få la duga*asg*Jag vill ju inte låta dom få förhoppningar
Då kommer det sms mitt i natten ”laga mat åt mig?” (har faktiskt hänt haha!). :p18 mars, 2007 at 12:36 #893728Anonym anvandareMemberMelin wrote:Jag vill ju inte låta dom få förhoppningar
Då kommer det sms mitt i natten ”laga mat åt mig?” (har faktiskt hänt haha!). :pEller så ringer det en kille från en Pizzabutik mitt i natten och frågar om du sov;)
Mvh / Robin
18 mars, 2007 at 12:37 #893729Anonym anvandareMemberrobin_nerf wrote:Eller så ringer det en kille från en Pizzabutik mitt i natten och frågar om du sov;)Mvh / Robin
Är ju en variant det också
18 mars, 2007 at 13:55 #893730Anonym anvandareMemberrobin_nerf wrote:Eller så ringer det en kille från en Pizzabutik mitt i natten och frågar om du sov;)Mvh / Robin
Hahaha så jävla bra! Erkänn du blev paff när jag svarade första gngen :p
18 mars, 2007 at 20:30 #893731Anonym anvandareMemberMelin wrote:Hahaha så jävla bra! Erkänn du blev paff när jag svarade första gngen :pPaff är väl fel ord. Jag tänkte istället lägga på men frågade artigt ”ursäkta vart har jag kommit” Och om du inte hade garvat så vansinnigt så hade jag nog både trott på det och blivit lite mindre förbannad på dig;)
Mvh / Robin
19 mars, 2007 at 08:10 #893732Anonym anvandareMemberrobin_nerf wrote:Paff är väl fel ord. Jag tänkte istället lägga på men frågade artigt ”ursäkta vart har jag kommit” Och om du inte hade garvat så vansinnigt så hade jag nog både trott på det och blivit lite mindre förbannad på dig;)Mvh / Robin
HAHAHA ”Bengts pizzeria” hahahahaha!
19 mars, 2007 at 21:13 #893733Anonym anvandareMemberFår lägga upp dagens pass imorgon.
Kass dag idag..har huvudvärk och kärleksproblem…*mutter* -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.