Viktors träning!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 98 total)
  • Author
    Hiiiman wrote:
    Sam jr: Tack, du har väll också en lever som ibland fått agera segelbåt ;)

Netcurse: jag är 17, alltså 88. Och inte tränat ett år än :D

MVh The one and only sillstryparn från Göteborg

hahah jodå min lever har allt seglat en hel del i mina yngre dagar : )

tog faktist ut segelbåten på en resa igår …seglade fint som fan

Hiiiman wrote:
    HAHA :D ja fi satana…
    Jag hade tänkt segla i dag, efter julafton har man lite cash igen och en 70:is lockar en bit, har ni tur slänger jag kanske in någon bild :D

Förresten sam så harjag under Jul helgen käkat 1 kg kvarg utspritt under dagen, det får nog bli en vana :D

MVh mr.pistolero

bra det …1 kg e 120g protte :emo-thumb

bild blir bra ..ja ska slänga upp lite bilder från igår ..när jag bara får kameran att göra som jag vill

Hiiiman wrote:
    Maten har under de sissta dagarna varit under all kritik !

eller vad sägs om i går..
    Frukust:ca kl 10
    4 ägg, 3,5 dl havregryn, 2 matskedar olja, oboy och mjölk…

En halv pizza: ca kl halv 5

9-10 bärs, några grogga och några absint snappsar…

En halv pizza till: ca kl 2

And that´s the whole cokie…. SÅ ja det är väll kanske inte så konstigt att träningen går trögt somtimes !

bilder komemr senare

hehe, det e fint :up:

Själv så fasar jag över hur nyårsafton kommer se ut, lär väl bli pizza till frukost, sen uppåt 20 öl, sen fin god middag under kvällen, och ännu mer öl och champagne.

hehe, festat i stort s

hahaha, var bara tvungen att s

roligt att se n

Hiiiman wrote:
    Käböj:
    10x 105
    8×110
    8110
    QUOTE]

Najs! :up:

Idag var vi n

Svettband är ett måste! :wazzup:

Hiiiman wrote:
    Kör du med det ?;)
    ja menar tänk dig göra en arms pushdowns med ovänt grepp, du ligger på de sissta repsen och så känner du hur svetten börja komma och du tappar sakta greppet…
    Det där kunde lika gärna vara ett senario ur ”Hajen” eller en frammtida insyn av nostradomus…. Skrämmande :|

Hahaha

Hoho. Runt sommaren hade jag faktiskt det. Och när jag numera går på spinning (händer iofs inte så ofta) så kör jag med pannband. :nerd-tb:

Hiiiman wrote:
    Sedan en ny aspekt… VAD I HELVETTE ÄR BIG BROTHER förnågot ? en bunte med hormonstinnade flator och skärpbögar.. Testosteronet sprutar ur öronen av killarna.. OCH PROGRAMLEDARNA ? är det FI som ligger i spetsen ?Tina och de andra StasiNötterna… NEj tve och fy och tacka fan för vetenskapens värld !

Men lilla Viktor, det är ingen som tvingar dig att kolla på Big Brother. Man KAN kolla på någonting annat om man inte gillar det :emo-thumb :D

Hiiiman wrote:
    Ja jo 😮
    Men jag tittar kanske i snittt på tv 30 minuter om dagen, och det är när jag äter.. Tycker det borde vara annat än den skiten då :D

MEn sex inspextors är ju ändå det största skämtet av dem alla
    När sexologen ville trycka på killen Mjukgörande kräm för sina händer så brast det för mig..här sitter man med valkar som singelgrus i händerna och brudarna står på Kö ..

Mvh Viktor

Haha jo, tänkte börja kolla på det. Men ändrade mig efter första avsnittet.
    Visst, BB är ju inte absolut favorit heller, men när det har gått ett tag så brukar jag kolla på det, nu är det för många för att kunna hålla reda på dem. Är ju två pers som är med där som kommer ifrån Kalmar, som bara ligger några mil härifrån. Lite småkul :)

Back ontopic, fortsätt med starka pass! Så blir det posedown på 90kg med mig sen :)

Näää vilken lite sötis (hunden alltså;) )

Har kollat lite i din journal och det ser bra ut….kämpa på!!!

HAHA så du är också milf hunter :P
    Har du nå bra jakt områden?

Hiiiman wrote:
    I går blev det någonting liknandes ett cardio pass…. jag spelade Laserdoome i nästan 2 timmar. Svetten rann som fanken… dEt var en riktigt skön kännlsa att springa med väst och vapen i ett blinkande inferno. första gången men snittade runt 10 000 poäng !

Mvh CLintan

det är beroende framkallande..akta dig:devil: sjukt kul :P

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 98 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.