Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Viktors träning!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 februari, 2006 at 00:26 #894070Anonym anvandareMember
Laserdome är vrålkul! Träningen får man på köpet…
27 februari, 2006 at 21:42 #894071Anonym anvandareMember:emo-thumb
19 mars, 2006 at 01:02 #894072Anonym anvandareMemberHur går det med motivationen? Jag tror du tappade den på gymmet, skulle jag vara du skulle jag gå dit och leta upp den och kanske träna samtidigt:emo-thumb.
8 april, 2006 at 23:31 #894073Anonym anvandareMemberbara att fortsätta att ösa!!! ordentlig viktökning… ändå ser du ut att hålla dig tajt..
snart sommar! kör så det ryker:up: :up: :up:
11 april, 2006 at 11:25 #894074Anonym anvandareMemberja det framgick att bilden var väldigt gammal.. men jag menar att jag inte tycker att du ser särskilt fet ut på sida 11 häller
När jag skrev viktökning så menade jag att du hade ökat din kroppsvikt. Var lite otydlig,ser bra ut!!!
12 april, 2006 at 14:47 #894075Anonym anvandareMemberHiiiman wrote:i dag blir det aktiv vila..Aktiv vila? Vad är det för trams? Du ska ut och köra intervaller i alla backar du ser. No pain, no gain!
mvh Boven
14 april, 2006 at 02:20 #894076Anonym anvandareMemberHiiiman wrote:Fick en ny bild i dag, ifrån en fest förra lördagen…
Jag tycker inte jag ska behöva förklara vem som är jag :emo-thumbTräningsverk som fan i Underarmarna efter boxningen i dag, hoppas Rygg passet i morrn inte får lida för det allt för mycket !
Tjo tjena !
Ja det är väl du som dricker tjejdricka på bilden:D
16 april, 2006 at 14:22 #894077Anonym anvandareMemberHiiiman wrote:Har du gått underjorden med din träning ?Mvh
Nja, i väntan på vårdeff så äter jag en massa tjockmat och dricker en massa öl. Så träningen kommer in någonstans där emellan. Bänk idag förövrigt.
mvh Boven
17 april, 2006 at 18:54 #894078Anonym anvandareMemberHiiiman wrote:Ok, ok … Ja men va fan det är väll sommar snart och inte är det kul att gå runt fet
Men det är ibland allt för roligt att ta levern ut på segeltur…Bröst i bicce i dag… Brösten har gått dåligt sissta veckorna efter mitt pb för några veckorsedan.. Funderar på att köra lätta vikter och högreppa heöla nästa pass, för att variera (men bara ett pass)
Bicepsen kändes bra och jag fick bra kontakt. Hoppas de växer snart, jusst nu känns det nästan inget..Avatarbilden är två veckor gammal, så jätte fet har jag inte blivit under vintern. Just därför orkar jag nog bara deffa lite i maj. Mer fest o skoj för mig alltså! Nej, allvarligt så ska jag nog skärpa till mig lite nu, slut på tramset.
Angående att det gått dåligt i bänken efter PB kan bero på att ditt nervsystem kan ha blivit överbelastat. Hade jämt detta problem när jag körde failträning. Passen efter ett riktigt bra pass var trycklösa och dåliga, de hela ledde till en ond spiral och uteblivna ökningar. Fan om man fick göra om de där första åren man tränade. Så mitt tips är att köra lugnt och inte ta ut dig så mycket ett tag framöver och sen komma tillbaka och inte köra ut så mycket att efterföljande pass blir lidande. Lättare sagt än gjort, men man får prova sig fram.
Bra mage förresten!
mvh Boven
17 april, 2006 at 21:05 #894079Anonym anvandareMemberQuote NEj det är väll säkerligen inte samma sak…
I o m att du tränar ryggen, så antar jag att man inte låter Handlederna ibland ligga till last för rygg träningen.
Jag har ständigt träningsverk, och mina underarmar växer ständigt, och ändå kör jag ofta med dragremmar.
Så vill man bli stark i både rygg och underarmar så föerslår jag att man tränar ryggen, när man träna ryggen Dvs använder dragremmar när det behövs. och tränar underarmarna seperat.För att förtydliga Dragremmar är jävligt bra om man itne ”missbrukar” det…
Kör på nu renegade…
QuoteJag skall inte störa ReNeGaDe för mycket nu så jag tar det till din träningsjournal istället.
Nej meningsöst och verkningslöst är inte samma sak, det finns en stark distinkt skillnad. För att utveckla min ståndpunkt lite så skall jag tillägga att detta enbart är min personliga åsikt byggd på empirisk kunskap, självklart kan man använda dragremmar med bra resultat men mina handleder behöver all träning de kan få. Skulle jag bli så stark att jag klämmer 200 i mark då skulle jag börja fundera på dragremmar men inte innan dess:)17 april, 2006 at 23:02 #894080Anonym anvandareMemberHiiiman wrote:MEn vad tror du om att följande vecka ta det lugnt, och hög reppa ?Det tycker jag låter som en bra idé, hög reppare sliter mindre på nervsystem och muskeln. Sen veckan därpå kan du känna efter hur pass bra högrepparna fungerade i återhämtningssyfte. Sen angående att överbelasta nervsystemet, jag lyckades överbelasta nervsystemet under tiden jag körde bartolls upplägg. Så jag tror att man är rätt känslig, men troligtvis är det bara jag som är en glaslirare.
mvh Boven
18 april, 2006 at 01:20 #894081Anonym anvandareMemberHiiiman wrote:Nej, kanske du aldrig blir det om dina svaga underarmar skulle begränsa din rygg träning.Och ”komplicerade” ord för gemene man är ingen mening att blanda in här så lägg undan ordboken …
Mvh
De är inte svaga men jag behöver ha dem starka om jag skall kunna krossa händerna på folk:p Det är min taktik för att vinna i domstol, att krossa åklagarens hand när vi skakar hand inför förhandling,jag hoppas ha kunnat utveckla en sådan styrka när jag slutat universitetet.
Än så länge hänger greppstyrkan med gott och väl och lär göra så en bra stund till.
Vem behöver en ordbok:nerd:22 april, 2006 at 01:05 #894082Anonym anvandareMemberQuote:Tippsa gärna om övningar för baksidaaxlar… [/b]MVh Viktor
Har du inte hängt med i det senaste på baksida axel fronten …kolla min journal sida tio för fan
22 april, 2006 at 01:26 #894083Anonym anvandareMemberHiiiman wrote:Tippsa gärna om övningar för baksidaaxlar…Kolla ovningarna vid Posterior Deltoid på [http://www.exrx.net/Lists/ExList/ShouldWt.html#anchor166631 DENNA] sida.
22 april, 2006 at 14:17 #894084Anonym anvandareMemberHiiiman wrote:Tack så mycket…
Har länge vetat att sidan finns men inte lyckats orientera mig så jag hittarMvh
Ne den kan vara lite klurig med alla sina j*vla namn men det är bara att klicka sig fram och tillbaka
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.