Viktors träning!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 98 total)
  • Author

Skit inte ffs! Tänk vad mkt näring och vikt du bara tömmer dig på :D

Satan i gatan du var mig en trevlig o stadig man :)

*blink,blink* *fjortis-kiss-skratt*

hahah …du har inte studerat filmen tillräckligt noga helt enkelt ..

Bra dips dock ..

Ps din fru är inte så jävla grym på fota

Hmmm. Konstigt att du först kör endast en 2:a på 90kg och sedan går i väggen för att i nästkommande set köra en 5:a….

Tycker att du borde börja köra som mig när du skall köra tungt i bänken:
    Släng på ungefär 100kg och kör en etta eller kanske 2:a. Det får inte kännas för utmattande då pajjar det för träningen som kommer sen. Efter det kör du dina 5:or på 90kg eller vad din målvikt nu är. Att man gör så är bara för att plocka bort den mentala spärren som sitter i huvudet. Det finns de som säger att 50% av resultaten i bänkpress sitter i huvudet. Jag sträcker mig till max 10-20% men det är tillräckligt för att man bör beakta att det krävs även en viss mental träning främst i bänken.

Kör så det ryker

Najs med ådror , det är viktigare än att bänka mkt :)

Freaky 👿

Grymmt LINNE:emo-thumb

Fan du får sätta igång och hårdköra lite nu viktor, seså masa iväg dig till gymmet och kör 20 dropset, à Arne stylee.

Ta med dig ett par extra svettband också.

Härlig Zone-inspererad avatar!

Vet hur det känns med att ha mycket i skolan, har själv gjort tenta idag och nästa på fredag. Blä är det enda jag har att säga om det! Blir en rejäl fylla på fredag för att kompensera för förlorad fylla!

mvh Boven

toffelbilder :p

På bilderna ser bakgrunden läskigt lik Ronneby, men det är väl inte därifrån du är?

Hiiiman wrote:
    JAg har börjat att träna,har väl kört igenom kroppen 2-3 gånger nu..
    Kör ävencardio efter så bruden blir happy på alla dess sett !

Vågar visar under 80 och jag känner mig lite små njd faktiskt.. VIsst har jag tappat en del av den lilla massan jag hade, men det ser mycket ”bättre” ut..

Bla bla bla Jedi Govna!

:|

Jedi Govna= massa skit eller vad betyder det? Mina språkkunskaper är inte något att skryta med:o

Hiiiman wrote:
    Ät Skit ska det betyda…:|

var du ifrån ronneby =?

Nope, mina farföräldrar bor där så det har ju blivit ett och annat besök där genom åren:) Väldigt fin stad, men var finns det gym någonstans i Ronneby? Aldrig sett något när jag varit där

Hiiiman wrote:
    HAr bytt gym med…. det gammla var för Gay… Här är det mera hardcore…. ska se om jag itn kan slänga in lite bilder…

:emo-thumb :emo-thumb :emo-thumb

[www.imageshack.us] :))

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 98 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.