Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Vinterbulk
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 april, 2006 at 14:09 #1014498Anonym anvandareMember
Hade ingen som passade mig idag plus fästet så det blev en del reps.
Bänkpress. Långsamma o fina reps :
14 rep på 110 kg.
9 rep på 110 kg.
Med 3 sekunders stopp i botten. Reppade på 90 kg.Lutande hantelpress, även här långsammare än vanligt :
12 rep med 32orna.
9 rep med 32orna.Flyes :
Reppade 2 set med 16 kgsLutande bänkpress :
Reppade 2 set.Cablecrossover – Bänkpress, supersets :
3 omgångar.Cablecrossover från nedre trissan – Armhävningar, supersets :
3 omgångar.Vadpress i benpressen :
4 set pyramid, alla till fail. Sista set ett par reps på 350 kg.Stående vadpress, dropsets :
3 omgångar.Sittande vadpress, dropsets :
3 omgångar.Crunches i maskin :
3 set.Cablecrunches :
3 set.27 april, 2006 at 15:33 #1014499Anonym anvandareMemberverkar flyta på gött här, hur känns knäna? 450 i benpressen är ju fina vikter helst om man har knäkänningar
fint och strikt pass idag, ser att du kör lite lättare på bröst nu med, rätt skönt att spara kroppen lite faktiskt.
27 april, 2006 at 19:21 #1014500Anonym anvandareMemberJo, det fanns flera anledningar till att köra lättare i bröst övningarna idag. Ville spara lite på axlarna också inför det passet. Är förbannat sugen på 50 hantlarna där.
Hade en del känningar på första värmningssetet i fronten men inget efter lindorna åkte på och inget efter passet heller. Väldigt skönt.
Det är liksom ingen höjdare att halta några dagar efter varje benpass27 april, 2006 at 21:22 #1014501Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Jasså inte? Jag som hela tiden trott att det var normalt;)Bra pass förresten! Du blir bara starkare och starkare för var dag som går din starka sate! Ska från och med idag kalla dig: King Kong, The giant Gorilla:emo-thumb hehe.. Lycka till med träningen Lindmark! Och ta det lugnt med knät!
Nja, det är ju en viss skillnad på att halta pga muskelvärk och pga ett söndrigt knä :p
Haha, King kong. Nja, då jag bor här längst upp i landet och fortfarande har snö när resten av landet har sommar plus att jag inte är spec. hårig :p Så får du komma på ett annat lämpligt smeknamn.
27 april, 2006 at 22:12 #1014502Anonym anvandareMembersnömannen var väl ganska stor : )
27 april, 2006 at 22:17 #1014503Anonym anvandareMemberSam jr wrote:snömannen var väl ganska stor : )Hehe, ja det är definitivt mer passande än King kong också
27 april, 2006 at 22:56 #1014504Anonym anvandareMemberfast han hade en massa hår oxo
27 april, 2006 at 22:58 #1014505Anonym anvandareMembermikael.H wrote:fast han hade en massa hår oxoSant, får vara en ny version av snömannen då :p
Smeknamnet låter dock lite fjolligt ännu även om ”snö” passar in, får ge renegade uppgiften att fixa till det. Haha
Får hoppas ländryggen är ok till morgondagens pass så jag kan marka lite.
Annars blir det ett intensivt ryggpass med mkt rodd troligen.29 april, 2006 at 00:15 #1014506Anonym anvandareMemberDagens ryggpass. Ländryggen är fortfarande inte helt ok så inget markande.
Skivstångsrodd :
5 rep på 200 kg :bb: PB
3 rep på 220 kg. Laddade som en galning med Pantera – Mouth for war i bakgrunden. :bb2: Detta var inte de vackraste repsen precis, men skiten kom upp. Försökte mig även på en 4e vilket jag har på bild men den gick inte upp oavsett hur mkt jag försökte fuska upp den
12 rep på 100 kg.Fick dock ont i smalbenet nere vid foten då jag gick ut med stången. Känner en ilande mild smärta därifrån nu, får hoppas det inte blev ngt som kommer störa framöver.
Chins :
8 rep
7 repLatsdrag brett :
Reppade 2 set.Enarms latsdrag :
1 set.Det fick räcka för idag. Bifogar mitt bilden på mitt försök på det 4e repset i rodden. Ansiktet är dock censurerat då jag nog aldrig sett en värre ansikts min på mig själv ngnsin
29 april, 2006 at 00:26 #1014507Anonym anvandareMemberdu kör så hårt så det börjar brinna på din arm *fniss*
29 april, 2006 at 00:39 #1014508Anonym anvandareMemberJohan81 wrote:du kör så hårt så det börjar brinna på din arm *fniss*Jag är så het att det alltid brinner på den
29 april, 2006 at 14:31 #1014509Anonym anvandareMemberKan rapportera att gårdagens pass känns i ryggen
En mängd låsningar och enorma kramper i ländryggen direkt jag gått ngn enstaka meter. NÅja, blir vilodag idag med några öl och skräpmat ikväll
Axlar imorgon.
29 april, 2006 at 17:34 #1014510Anonym anvandareMemberjösses, haha alltså det låter inte helt bra för ryggen din att köra sådär, imponerande vikter men lyssna på ländryggen din
sjukt bra pass i övrigt och sjukt bra träningsmusik, grym låt att peppa sig med :emo-thumb
30 april, 2006 at 11:49 #1014511Anonym anvandareMembermikael.H wrote:jösses, haha alltså det låter inte helt bra för ryggen din att köra sådär, imponerande vikter men lyssna på ländryggen dinsjukt bra pass i övrigt och sjukt bra träningsmusik, grym låt att peppa sig med :emo-thumb
Den håller ju för rodd övningarna, men känns av att ngt inte är ok. Böjer jag mig alltför långt framåt så hugger det till.
Börjar bli rätt sliten lite varstans nu. Haft ilningar från höger axel ner på armen till underarmen i 2 dagar nu. Det plus en liten baksmälla idag gör att det blir vila ikväll. Axelpasset får vänta till imorgon. I normala fall hade jag vilat 3 dagar el. ngt när jag börjar få smärtor lite varstans men då jag snart åker bort en vecka är det inte aktuellt.Nu är det matdags
30 april, 2006 at 12:01 #1014512Anonym anvandareMemberkommer du till boden snart igen mr Kiruna?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.