Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Vinterbulk
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 april, 2006 at 13:08 #1014513Anonym anvandareMember
Ja Miss Boden jag kommer dit om en vecka är det tänkt
1 maj, 2006 at 14:56 #1014514Anonym anvandareMemberDagens. Märks att jag inte är van att dricka ngt, fortfarande sliten efter lördagen och styrkemässigt var det en katastrof idag
Ryggpasset sitter i också känns det i lederna.
Kontakt fanns det dock gott om. Hade en fruktansvärd sprängande smärta och pump i axlarna från första setet till ett bra tag efter sista var avverkat.Hantelpress :
0 rep på 50 kgs Gick inte ens att rubba idag.
8 rep med 42orna
4 rep med 42ornaPress i hammerstrength, 2 uppvärmningsset sedan :
6 reps på 130 kg.
19 reps på 80 kg.Press bakom nacken :
10 reps på 50 kg.
5 reps på 80 kg.Hantellyft åt sidan, dropsets :
11 reps med 16 kgs.
6 reps med 21 kgs.Framåtlutande enarmslyft åt sidan, dropsets :
12 reps med 21 kgs.
5 reps med 32 kgs.Liggande bencurl, 5 dropsets
Hantelschrugs, dropset :
Reppade 1 omgång med 53orna. Kändes lite väl mkt i ländryggen.Stående rodd, v-handtag, dropsets :
Reppade 2 set.Enarms schrugs i cable, dropsets :
Reppade 1 omgång.1 maj, 2006 at 15:10 #1014515Anonym anvandareMemberdrinking is bad …..inte dags att starta en journal med ett annat namn snart …det e inte vinter längre
Goa vikter annars : )
1 maj, 2006 at 15:10 #1014516Anonym anvandareMemberdubbelpost 😮
1 maj, 2006 at 15:28 #1014517Anonym anvandareMemberSam jr wrote:drinking is bad …..inte dags att starta en journal med ett annat namn snart …det e inte vinter längreGoa vikter annars : )
Hehe, ja man känner sig nästan gammal redan :p En fylla och sedan får man lida för det 2-3 dagar efteråt. Nåja, det händer ju inte spec. ofta iaf.
Det blir en ny journal om ngn vecka då deffandet börjar. Sitter just nu och funderar över hur det ska genomföras. Känner mig för liten för en deff men samtidigt är jag less på att känna mig så pass fet som jag gör nu.
Blir iaf att skala av en del fett och ta det som det kommer.Kommer troligen börja rätt lågt på kolisarna och om styrkan börjar droppa för mkt så höjer jag nog en bit. Försöka lägga mig på en lagom nivå så fettet försvinner utan ngt ras.
Första riktiga deffen förutom en del idiot deffande tidigare så det blir en utmaning
1 maj, 2006 at 17:43 #1014518Anonym anvandareMemberkommer du köra kardio då tjockis?
ps: ORKA SOVA
1 maj, 2006 at 17:46 #1014519Anonym anvandareMemberSam jr wrote:drinking is bad …..inte dags att starta en journal med ett annat namn snart …det e inte vinter längreGoa vikter annars : )
Killen bor i Kiruna… klart det är vinter fortfarande..
1 maj, 2006 at 18:37 #1014520Anonym anvandareMemberMats E. wrote:Killen bor i Kiruna… klart det är vinter fortfarande..j**lar …it slipped my mind …du har självklart rätt mats. Men då får han börja hänga på nåt annat forum för folk som inte bor av rätt sida sthlm
1 maj, 2006 at 18:38 #1014521Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Du får ju inte dricka så mycket LindMark. Måste ta det i lagom mängd. Har du sätt Drunken Dragon eller vad den heter?Aja… bli kul med deffen. Även om du inte känner dig tillräckligt stor så är det bättre o deffa endå.
Kör på nu!
/Warrior
haha det e inte drunken master du menar då med jackie chan, riktigt gammal men ack så bra film hahaha
1 maj, 2006 at 19:19 #1014522Anonym anvandareMemberMats E. wrote:Killen bor i Kiruna… klart det är vinter fortfarande..Ja ni när eran sommar börjar så är det i början på våren här ännu
Warrior : Nja, när man en gång går ut så kan man göra det ordentligt
Drunken dragon/master var det nog inte, utan snarare drunken kylskåp då jag tyckte mig ha ett brutalt tryck av all öl hela kvällen samtidigt som jag pga rygg passet lär ha vinglat fram stelt. HahaJohan : Cardio… vad är det? :p Jo det blir sådana hemskheter också.
Börjar morgonpromenader i samma veva som deffen börjar.1 maj, 2006 at 21:59 #1014523Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Jag kom på det perfekta smeknamnet! Du ska numera gå under namnet: Lindmark, the Caveman vad sägs om det? Dem är inte överdrivet håriga, dock är dem barbariska och grymtar som grisar när dem äter och sover. Dem är heller inte så långa, och dem är stora och breda, kraftiga varelser helt enkelt. Och när dem ska prata låter det mest som massa stön och obegripliga mumlanden, när detta stora halvhåriga besten ska tala. Tror detta passar dig perfekt faktiskt:) Du kan i alla fall trösta dig med att du låter som en riktig man:D Och att du är stor och stark:emo-thumbSer fram emot att läsa hur du tänker träna och äta under din deff.
MVH ReNeGaDe
Hahaha Det var dagens bästa.
Ja vissa saker stämmer in iaf. Fått höra att jag låter som en traktor när jag sover pga mina extrema snarkningar.2 maj, 2006 at 14:19 #1014524Anonym anvandareMemberLindmark wrote:Hahaha Det var dagens bästa.
Ja vissa saker stämmer in iaf. Fått höra att jag låter som en traktor när jag sover pga mina extrema snarkningar.Eller snarare 12 traktorer. Tror det beskriver dina ljud bättre:p
2 maj, 2006 at 14:57 #1014525Anonym anvandareMemberlol, här får vi verkligen the naked truth behind lindmark -the caveman :emo-thumb
2 maj, 2006 at 18:03 #1014526Anonym anvandareMembermikael.H wrote:lol, här får vi verkligen the naked truth behind lindmark -the caveman :emo-thumbHaha, ja det kom nästan ut lite för mkt info där :p
I övrigt blir det vila idag. Sliten i kroppen. Har ilande smärtor lite varstans. Kring höften, axlarna, armarna osv. Nästa vecka blir det iaf ett par dagar helt vila vilket jag delvis ser fram emot. Skönt att få repa kroppen men träningssuget finns där, vill ju bli större och starkare hela tiden
2 maj, 2006 at 19:04 #1014527Anonym anvandareMemberja men vafan det blir du när du vilar, då lägger sig ditt 220 stående rodd pass som bomull runt befintliga muskler så kommer du tillbaka som en riktig grottman
börjar faktiskt bli småsliten jag med, snart dags för en riktig vilovecka för mig, inte så illa som för dig men baksida ben och korsryggen börjar bli lite småtrött, småslitigt för kroppen att träna tungt men ack så kul..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.