Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Vinterbulk
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 mars, 2006 at 16:51 #1014438Anonym anvandareMember
nope ingen baksmälla
26 mars, 2006 at 19:22 #1014439Anonym anvandareMemberAlm wrote:man, heavy ass weights.Det var med glädje och förvåning 32orna gick upp. Satt tidigare innan passet och funderade på hur länge det ska ta innan jag får öka upp till dem.
Måste varit ren tankekraft där. HahaJohan81 : Synd :p
26 mars, 2006 at 23:58 #1014440Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Jag känner att kraften är stark i dig Lindmark. Du måste ha fått den från din far, Darth Vader:D Mäktiga vikter krävs mäktiga krafter. Haha. Men hoppas du fortsätter öka!:emo-thumbHaha ja. Join the dark side :p
Dagens pass då.
Benspark :
4 rep
14 rep
? repsFrontböj :
3 set värmning
3 rep på 140, ej failure. Så kass i magen idag så det gick inge vidare. Kunde inte andas ordentligt.Benpress :
Reppade 2 set. Ena knät krånglar fortfarande. Suck. Vet inte vad jag ska göra åt det.Gynekolog stol, dropsets :
3 omgångar. Får köra denna när en del övningar blir uteslutna.KNäböj i smith, långsamma reps :
2 set.Benspark långsamma reps :
1 set28 mars, 2006 at 17:23 #1014441Anonym anvandareMemberDagens :
Lutande hantelpress :
9 reps med 53orna.
6 reps med 53orna. Kändes som en evighet att trycka upp sista o höll på tappa hantlarna då det svartnade framför ögonen efter sista.Bänkpress :
14 reps på 100 kg.
4 reps på 130 kg. Långsamt ner och kontrollerat upp. Helt klart över förväntan. Hade inte räknat med det som 4e set till failure och andra övning.
:up: Börjar nog närma mig mina gamla vikter nu och inga skadekänningar. Kör dock mkt striktare och fler reps överhuvudtaget i bröst träningen så troligen det som minskar skaderisken. Känns bra även om vikterna inte blir så höga som dem skulle kunna vara.Flyes :
5 reps med 32orna.
Reppade med 21orna.Cablecrossover övre trissan – Lutande press i smith, supersets :
2 omgångar.Dips – Cablecrossover nedre trissan, superset :
1 omgång. Fick bara 5 reps i Dipsen så det fanns verkligen inget kvar att ge.Stående vadpress :
Reppade på 230 kg 2 set.
Sänkte och reppade 2 set till.Benpress, pyramid upp till 330 kg och 7 reps :
4 set.Sittande press – Stående press, supersets :
Reppade 2 omgångar.102 kg på vågen ngt hårdare än tidigare och måttbandet visade 48 runt armarna häromdagen. Tycker inte det syns i spegeln, helst inte i en dubbelbicce. Där ser dem inte ut att vara många cm
Ser bara OK ut i sidechest men måttbandet säger ju sitt.30 mars, 2006 at 10:10 #1014442Anonym anvandareMemberDagens, ett ganska kort morgon pass.
Axlar
Hantelpress :
5 reps med 44 kgs :up:
Fick ett bra tryck i huvet under seten. Såg stjärnor och vinglade i några min. efteråt.Blev lite vikt kåt här och drog vidare till hammer strenght maskinen.
Efter ett uppvärmningsset blev det 2 reps + 1 forced på 160 kg.
12 reps på 110 kg.Hantellyft åt sidan :
12 reps med 16 kgs
9 reps med 16 kgsEnarms lyft åt sidan i cable bakom ryggen :
Reppade 1 set.Enarms rodd i cable :
Reppade 3 set.30 mars, 2006 at 13:17 #1014443Anonym anvandareMemberSå du går runt med ett par laddade 48:or :up:
30 mars, 2006 at 16:47 #1014444Anonym anvandareMemberfina pass på slutet lindmark, impressive vikter på axlarna där!
30 mars, 2006 at 17:00 #1014445Anonym anvandareMembermikael.H wrote:fina pass på slutet lindmark, impressive vikter på axlarna där!Tackar. Det långsiktiga målet är ngn rep på 53 kgs hantlarna. Har inte kört hantelpress som första övning på ett tag så det borde finnas kvar mer att öka. Fattas en del balansmässigt ännu, bättre teknik så bör vikterna öka ngt också.
Jocke : Ja men det ser skit ut i spegeln ändå
Har väl en ganska rubbad syn på sig själv också. Har tyckt att träningspartnerns armar ser större ut än mina. Vi hade dock en liten posedown efter ett pass för ngn dag sedan, då syntes det däremot en ganska våldsam skillnad. Han ligger på 41 cm.Vore trevligt att få passera 50 cm sträcket ngn gång. Kanske kan få dem upp till 50 cm pumpade när dem är 49 cm kalla iaf
30 mars, 2006 at 17:14 #1014446Anonym anvandareMemberah missade arm måttet :emo-thumb ja du, det är lätt att bli fartblind, det blir alla som tränar, mer eller mindre, men 50 runt armarna kan man iaf lugnt påstå att jag aldrig kommer att ha många år sedan man blev som warrior haha, just for fun + att det är så möe skönare att träna och hålla sig i form än att slöa.
48 och 102 är fina siffror, tighta till lite mer å posta fler bilder
30 mars, 2006 at 17:18 #1014447Anonym anvandareMembermikael.H wrote:ah missade arm måttet :emo-thumb ja du, det är lätt att bli fartblind, det blir alla som tränar, mer eller mindre, men 50 runt armarna kan man iaf lugnt påstå att jag aldrig kommer att ha många år sedan man blev som warrior haha, just for fun + att det är så möe skönare att träna och hålla sig i form än att slöa.48 och 102 är fina siffror, tighta till lite mer å posta fler bilder
Yes det kommer nog fler bilder allteftersom. Startar dieten senast i mitten på maj. Troligen tar jag ett par bilder då och sedan fortlöpande under dieten.
Ett par veckor kvar att försöka bygga lite massa och styrka på :bb3:30 mars, 2006 at 17:25 #1014448Anonym anvandareMemberhaha törs du inte skriva ut vikterna från benpassen
30 mars, 2006 at 17:34 #1014449Anonym anvandareMemberJohan81 wrote:haha törs du inte skriva ut vikterna från benpassenDu ser vad allt festande gör med dig, du tappar synen :p
Vikten står på frontböjen förra benpasset och resten var ingen vits.
Benspark och bencurl är rätt ointressant att veta ngn vikt på.
LIkaså resten av det gångna passet.1 april, 2006 at 19:30 #1014450Anonym anvandareMemberJahapp, dagens. Formen var inte på topp och humöret var rätt flummigt så det blev nog mer flummande än tränande den tid jag och träningspartnern var där.
Enarms scottcurl :
3 reps med 32 kgs hantel. INte direkt superstrikt :p
REppade med 21 kgs.Skivstångscurl :
10 reps på 50 kg.
3 rep på 70 kg.Hammercurl :
Reppade 2 set med 21orna.Repcurl dropsets 2 omgångar.
Triccarna
Enarms hantelextensions :
4 reps med 34 kgs hantel :up: Det var minst sagt, tungt. På ngt sätt pressade jag ur 4 reps fast det kändes som att första knappt kom upp.
REppade med 21 kgs.Smalbänkpress. Riktigt smalt, utan att gå ända ner i bottenläget :
Reppade på 70 kg.
7 reps på 100 kg.Vanlig smal bänkpress :
15 rep på 90 kg.Pushdowns :
10 reps
7 reps1 april, 2006 at 19:54 #1014451Anonym anvandareMemberballt, har själv lagt ner byggandet
1 april, 2006 at 20:10 #1014452Anonym anvandareMemberJohan81 wrote:ballt, har själv lagt ner byggandetNå?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.