Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Wicked journal!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 januari, 2006 at 20:16 #94818Anonym anvandareMember29 januari, 2006 at 20:16 #1040008Anonym anvandareMember
Efter
29 januari, 2006 at 21:31 #1040009Anonym anvandareMemberHiiiman wrote:”vetty”känner sig leifi ?
Jo för fan, vi vara bra kompissar vetty! Jag sälja fina Mercan åt han förra året och vi sypa iblant!
30 januari, 2006 at 00:10 #1040010Anonym anvandareMemberKör samma uppdelning som du (dock annan ordning på dagarna).
Har kört det några veckor nu och fått bra reslutat på främst axlarna,
som tidigare nog låg åt det mer övertränade hållet.Med den här uppdelningen känner jag mig pigg och fräsch
hela tiden. Kommer dock byta efter ca 8 veckor, mest av principskäl.
Det finns så många olika träningsmetoder jag vill testa (har tränat ett halvår nu efter ett uppehåll på många år!).Lycka till!
1 februari, 2006 at 14:25 #1040011Anonym anvandareMemberS
12 februari, 2006 at 18:15 #1040012Anonym anvandareMemberGött resultat än så länge, har lagt på mig 6 kg utan att för den delen blivit tjöck som Tjorven. Tänkte väl gå upp till en 110-115 kilo innan jag gör mig av med isoleringen.
12 februari, 2006 at 18:20 #1040013Anonym anvandareMemberDonny wrote:Efter år av orgier i sprit och lättfärdiga kvinnor (särskilt såna som dansar kring en påle o.s.v.) har jag fått skörda frukten av detta syndiga leverne; 190 cm och 85 kg, bäst jag ser upp så att ingen misstar mig för en flaggstång. Jag kan knappt minnas sist jag vägde under 100 kg (måste varit någon gång i spädbarnsåldern), men nu ska jag se till att hamna ovanför denna magiska gräns som skiljer männen från pojkarna.Mitt nuvarande upplägg med träning och mat/tillskott ser ut som följer:
Dag 1: Bröst/axlar
Dag 2: Ben (dock ej vader)
Dag 3: Vila
Dag 4: Rygg/baksida axlar
Dag 5: Biceps/triceps
Dag 6: Vila
Dag 7: om från börjanDen uppmärksamme noterar att detta är taget ifrån [www.animalpak.com], jag har dock bytt ut i princip varenda övning för att passa mig bättre och har lyckats få väldigt god respons från i princip samtliga muskelgrupper (triceps har svarat lite dåligt, troligen p.g.a. av överträning). I övrigt vilar jag en längre period efter att jag roterat detta schema 3-4 gånger eller helt enkelt när kroppen signalerar VILA, oftast handlar det om 3-5 dagars extravila.
Utöver att jag äter som en häst (som ett sto ungefär, fast med hingstens passion skulle jag förmoda) intar jag följande tillskott:
Innan träning: Gainer
Under träning: Pure Tapwater 3000+
Efter träning: Kolhydrater i form av maltodextrin utblandat i ½ liter vatten.Övriga tider på dygnet ser jag till att få det jag kan tänkas behöva ifrån vanlig mat (sån där som man lagar vetty).
Sen är jag givetvis dopad med finska gener (Sisu Grosse Scheit Stack II), detta torde utgöra den bästa förutsättningen för snar framgång.
Bilder kan tänkas komma om jag hittar en lins som gör att jag får med hela min massiva hydda.
Ps. Jag röker också, röda mjuka Piss! Ds.
Lite ändringar från ovanstående…:
Träningschemat ser numera ut som det gjort tidigare, det funkar helt enkelt bättre:
Dag 1: bröst/triceps
Dag 2: ben (inte vader)/mage
Dag 3: vila
Dag 4: rygg/biceps
Dag 5: axlar/traps/vader
Dag 6: vila
Dag 7: om från börjanSen har jag slutat röka också (igen), kunde genast använda tyngre vikter och fick avsevärt bättre pump och mindre astmaflås efter passet.
18 februari, 2006 at 20:56 #1040014Anonym anvandareMemberGivetvis går det hur bra som helst för mig, ska jag klaga på nåt så är det väl att ryggen inte matchar resten av kroppen än så länge, men, men…
Lite stats: upp 9 kg, bulkish för fullt.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.