Yazo’s träningsjournal

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Yazo’s träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 96 total)
  • Author
    mariia wrote:
    Ser ut som ett bra pass! Är det i grönt PB’n eller? Jag fick också nåt konstigt nerkläm eller vad det nu var idag… :(

Jo det var ett helt okej pass tycker jag, ett par PB:n lyckades jag i alla fall med :nod och ja, dem är skrivna med grön text! ;)
    Visst är de skumt me sånna där nervsaker.. Undrar varför man får sånt…:huh:

Skitdålig på att posera, men här kommer några bilder på mig i alla fall… 😮 :)

Relaxed!

…. :)

DB front ;)

8)

Mello wrote:
    tjena:)
    ser ju ganska bra ut detta nu när ja kollat på dina bilder. du är ju ung och har en hel del år framför dig. Bara fortsätta så som du gör så kommer det hända grejjer. (benen är det inget alls fel på:emo-thumb )
    hade

Hejsan och tack så mkt! Ska fortsätta som jag gör och lite till, och hoppas på mer resultat! :bb: :D

Idag var jag hos naprapaten och fick rådet att börja koncentrera träningen på baksida axlar, ryggen (mellan skulderbladen), baksida lår och rumpa!
    Måste dessutom börja stretcha mycket mer, var tydligen rätt stel :whistle: förutom i den nedredelen av ryggen, där jag var överrörlig! haha…
    Men nu känner jag mig i alla fall mer rak i hållningen än vad jag gjorde innan jag gick dit ! *wiho*

Nu ska jag bara ta det lugnt ett tag, käka, kanske ta en promenad.. För att lite senare gå till gymmet och svettas lite![/b] :D :D

ser stabilt ut yazo, keep pumpin’ :emo-thumb

Snyggt!! :emo-thumb

jwallin & #Sly#; Tackar! :happy: :D

Yazo wrote:
    Bröst, Axar

Bänkpress; 20@20kg, 12@30kg, 8@40kg, 5@50kg, 7@50kg

Stark i bänken! Lite sämre ställt i benböj och mark dock. Men ser bra med tanke på din ålder.

mvh Boven

Boven wrote:
    Stark i bänken! Lite sämre ställt i benböj och mark dock. Men ser bra med tanke på din ålder.

mvh Boven

Jo jag vet. Innan körde jag aldrig marklyft så det e rätt nytt för mig. Kör lätt för att få in både tekniken och styrkan säkert! Har haft lite problem med att lasta på för mycket vikt på böjen oxå för att ena höften krånglar. Men den har jag varit o fixat till idag hos naprapaten, så det ska inte behöva vara nå mer problem. Har planerat att öka vikterna.. Sakta men säkert! :D

Bröst, Axlar
    Usch o fy säger jag bara. Idag gick det inte alls så bra som jag räknat med på gymmet. Mitt mål var att klara minst ett repp på 60kg i bänken. Men de ville sig inte riktigt… Klarade bara 55…:evil:

Bänkpress: 20@20kg, 12@30kg, 1@50kg, 1/2@60kg , 2×1@55kg
    Snépress me hantlar: 12@10kg, 12@13,5kg

Stående Axelpress – maskin: 9,10,11@30kg
    Hantellyft åt sidan: 8@8,5kg, 2×12@7kg

Baksida axlar blir det imorgon tillsammans med rygg!
    Nu blir det stretching… Tack för mig, hej!

Grym bänk :)

Christoopher wrote:
    Grym bänk :)

haha tack:o
    Tyvärr var jag själv inte särskillt nöjd med dagens prestation… ville mera!

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 96 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.