Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Zitruz :: Jounal -06
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 juni, 2006 at 22:50 #975896Anonym anvandareMemberZitruz wrote:…har jag gått i skogen stora ledar av dagen då..
hur menar du här?
Sorry B,kunde inte hålla mig!
4 juni, 2006 at 22:57 #975897Anonym anvandareMemberHärligt Zitruz!
Du kör på lika hårt som vanligt…Nu är sommaren här, därmed alla grillfester o en o annan öl…mmm
Det är man väl förtjänt av, men kanske inte för mycket bara:p4 juni, 2006 at 23:07 #975898Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:hur menar du här?
Sorry B,kunde inte hålla mig!Hehe borde inte sitta å skriva när man e så här trött
Men du bara retasLalla wrote:Härligt Zitruz!
Du kör på lika hårt som vanligt…Nu är sommaren här, därmed alla grillfester o en o annan öl…mmm
Det är man väl förtjänt av, men kanske inte för mycket baraJo försöker hålla uppe tempot. Har i helgen träffat en massa folk som man inte träffat på länge och har hört en massa roliga kommentarer.
Idag fick en gammal lärare fråga mig om det verkligen var jag, och inte nån bror till mig eller nåt. :up: hehe
Sånt e roligt!!!Natti natti på er!!!
5 juni, 2006 at 18:37 #975899Anonym anvandareMemberHej nu lägger jag ner träningen…[/b] Har tränat i snart ett år och har inte vunnit några tävlingar eller stått på prispallen nån gång. Helt värdelöst!!!
Ingen mening med att träna om man inte ser några resultat… i form av prispengar…:nono:Hehe skoja bara… Här kommer dagens pass…
5 Juni – Bröst/Triceps[/b]
Bröst:[/b]
Hantelpress:
1×20 på ~20kg stång
1×8 på 26kg
1×7 på 26kg
1×6 på 26kg
Gick tillbaka till hantlarna idag igen… känns helt klart bättre än bänken…[/b]Liggande hantelflyes:
1×8 på 11kg
2×8 på 16kgNedåtlutande Bänk i Smith:
3×8 på 50kgPullovers:
3×10 på 26kg PBTriceps:[/b]
Liggande tricepspress:
1×10 på 12kg
3×8 på 20kgKabel Pushdowns:
1×8 på 25kg
1×7 på 20kgDips bakom ryggen:
2×10
1×12Kickbacks:
3×10 på 7kg Får ont i axeln när jag kör denna övning så det va sista gången på länge jag kör denna tror jag. Skall leta upp lite nya övningar istället.[/b]Framåtlutad Triceps förlängning:
1×10 på 15kg
1×8 på 15kg
1×7 på 15kgEfter detta blev det en promenad på 70min…
Over And Out :p
5 juni, 2006 at 18:59 #975900Anonym anvandareMemberZitruz wrote:Tack så hjärtligt! Det värmer och får en att kämpa vidare!
Har just kommit hem från krogen och inte mått så vidare bra ikväll, så det känns skönt å läsa detta!!!
Tack! Ni anar inte hur mycket det värmer!Najs tatoo gubbengoa!!!! Såg den i en annan tråd!!!
Tack!
5 juni, 2006 at 20:13 #975901Anonym anvandareMemberZitruz wrote:Hej nu lägger jag ner träningen… Har tränat i snart ett år och har inte vunnit några tävlingar eller stått på prispallen nån gång. Helt värdelöst!!!
Ingen mening med att träna om man inte ser några resultat… i form av prispengar…:nono:Haha,din dåre! Trodde för en sekund att du hade tappat greppet helt!
6 juni, 2006 at 00:22 #975902Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Haha,din dåre! Trodde för en sekund att du hade tappat greppet helt!Thihihi:)
Jo nåt grepp har jag aldrig haft men riktigt så farligt är det inte. än..Tänkte bara få lite reaktioner:D
Kom för övrigt just hem från fotbollsplanen! Jag och några polare satt och spelade fotboll på Xbox360 då vi bev sugna på att spela på riktigt.
Så vi drog ut och spelade tills vi inte såg bollen längre. Blev ca en timmas spel.
Fan vilken kondition man har om man jämför med innan. Inget extremt men man måste ju jämföra med sig själv. Så då blir man lite nöjd och glad!6 juni, 2006 at 16:59 #975903Anonym anvandareMember6 Juni – Rygg[/b]
Hejja Sverige!!! Det är vår nationaldag och alla är lediga och glada.
Själv har jag firat vårt land med att ta årets första dopp i det stora blå. Det va riktigt härligt!!Men innan dess blev det gymmet:
Latsdrag H-grepp:
1×8 på 30kg
1×7 på 70kg
1×6 på 70kg
1×5 på 65kgLatsdrag bakom huvudet:
2×8 på 60kg
1×7 på 60kgLatsdrag brett grepp:
3×8 på 50kgRodd:
1×8 på 55kg Rakt grepp[/b]
2×8 på 55kg V-grepp[/b]Good Mornings:
3×15Over And Out
7 juni, 2006 at 16:00 #975904Anonym anvandareMember7 Juni – Fotboll
Vila från gymmet idag men det blev fotboll ca 1-1½ timma idag på förmiddagen. Polaren sparkade bort bollen hela tiden så jag fick springa mycket… hehe nej så farligt va det inte men….
Kul va det i alla fall!! Det kommer bli mycket sportande i sommar hoppas jag på. Känner att man fått mycket mer energi och mycket bättre kondition nu! SÅÅ Härligt!Over And Out
7 juni, 2006 at 16:33 #975905Anonym anvandareMemberZitruz wrote:7 Juni – FotbollVila från gymmet idag men det blev fotboll ca 1-1½ timma idag på förmiddagen. Polaren sparkade bort bollen hela tiden så jag fick springa mycket… hehe nej så farligt va det inte men….
Kul va det i alla fall!! Det kommer bli mycket sportande i sommar hoppas jag på. Känner att man fått mycket mer energi och mycket bättre kondition nu! SÅÅ Härligt!Over And Out
Haha göött låter som en trevlig fotbollsmatch.. jag fick också bara ut god kondition och mycket löpning av mina 15 år med fotbollen.. haha gjorde 1 självmål och 2 riktiga mål lysande karriär.. jag var anfallare också..
men härligt det låter med mer energi! sommaren är bra på alla sätt!
kör hårt.. intressant journal du har :emo-thumb7 juni, 2006 at 17:17 #975906Anonym anvandareMemberhajkken wrote:Haha göött låter som en trevlig fotbollsmatch.. jag fick också bara ut god kondition och mycket löpning av mina 15 år med fotbollen.. haha gjorde 1 självmål och 2 riktiga mål lysande karriär.. jag var anfallare också..men härligt det låter med mer energi! sommaren är bra på alla sätt!
kör hårt.. intressant journal du har :emo-thumbHehe vilken karriär!!! Måste ha gått bra för ert lag! hehe:
Jo sommaren e verkligen härlig!:nod
Tack man försöker skriva det man gör och hoppas nån vill läsa.. :up:7 juni, 2006 at 17:50 #975907Anonym anvandareMemberÅååå, fotboll, vad avis jag blir!
7 juni, 2006 at 18:09 #975908Anonym anvandareMemberMilia wrote:Åååå, fotboll, vad avis jag blir!Hehe du är välkommen att komma och spela!!! :emo-thumb
8 juni, 2006 at 12:55 #975909Anonym anvandareMember8 Juni – Ben[/b]
Ett tidigt gympass idag. Det är inget för mig asså. Elelr inte idag i alla fall. Hade ingen ork och det blev ett jevla skitpass.
Knäböj:
1×10 på 20kg
3×8 på 95kg PB!!!Benpress 1 ben:
3×8 80kg+slädeBencurl:
1×8 på 45kg
1×5 på 45kgDär gav jag upp för idag.
Får bli en extra ”vilodag” istället.Over And Out
9 juni, 2006 at 16:48 #975910Anonym anvandareMember9 Juni – Vila[/b]
Vaknade idag men rejält ont i halsen. Men det gick mer eller mindre över på dagen. Men hoppar ändå gymmet idag. Kände mig sliten igår och så får det bli ett pass i morgon med polarna istället.
Satsade idag lite pengar på premiärmatcherna i VM. 1-0 till Tyskland och vinst till Polen!
Nu är dt bara att hoppas!Over And Out
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.