Zitruz :: Jounal -06

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Zitruz :: Jounal -06

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 208 total)
  • Author

8 April – Aktiv Vilodag[/b]

Idag så fick jag i alla fall sova ut. Så när jag vaknade var det mulet o regn.
    Men men lite vatten har väll inte skadat nån så det blev en ”morgonpromenad” på 30min i regnet.

Sen hem å käka gröt och kolla på Så skall det låta. Sjöng me där å fan va fint det lät!! Jag lovar!:D

Sen hade jag det så tråkigt så jag var tvungen å träna lite..
    Så jag tänkte gå ner till gymmet å Rodda i 20 minuter. Det gjord ejag men efter 20 så kunde jag bara inte sluta. Så det blev 30 minuter till slut :P
    Har typ aldrig roddat förut typ. Men det va härligt!

Over And Out

Härlig Aktiv Vilodag., visste inte att gröt och så ska det låta går ihop, har aldrig testat det:).Rodd är härligt, kan nästan tro att tobak finns med i bilden därför att det är beroendeframkallande.

Vilka härliga framsteg du har gjort! GRATTIS!

Dina träningspass ser kanon ut, bara att fortsätta kämpa.

Vad du ska välja för linje har jag ingen aning om… vet själv fortfarande inte vad ”jag vill bli” trots att jag är 25 år…

/ Jenny

Stolleman wrote:
    Härlig Aktiv Vilodag., visste inte att gröt och så ska det låta går ihop, har aldrig testat det:).Rodd är härligt, kan nästan tro att tobak finns med i bilden därför att det är beroendeframkallande.

Nja beroendeframkallande kan jag inte säga att det e. Men jag tänkte ta det istället för att cykla idag för att jag inte skulle involvera benen så mycket. Men f*n dom fick allt jobba dom me ju. Men det e bara gött.

Jenny Andersson wrote:
    Vilka härliga framsteg du har gjort! GRATTIS!

Dina träningspass ser kanon ut, bara att fortsätta kämpa.

Vad du ska välja för linje har jag ingen aning om… vet själv fortfarande inte vad ”jag vill bli” trots att jag är 25 år…

/ Jenny

Tack! Jo det e roligt!
    Ja det känns som om jag har hittat ”mina pass” om man säger så. Men man ändrar ju och provar nytt hela tiden.
    Ne man kanske inte har så brottom som det känns men man vill ju gärna utnyttja tiden så gott det bara går.

Kom just hem från en polare. Har haft en killkväll med tacos å grejjer. Mumma. Drack Coca cola för första gången på mycket länge. Fick min helgranson av sucralos. Men nu får man gå tillbaka till striktare mat fram till sommaren eller nåt… hehe :emo-thumb

fortsätt att jobba på!!! vill se lite bilder!!!

Stefan; På sidan 4 har du bilder på Zitrus framsteg!

9 April[/b]

Jepp ännu en vilodag. Blev bara en ”morgonpromenad” innan frukost klockan 14 idag :p
    Jag och en kompis tog oss ut i skogen en sväng på ca 80min. När vi kom hem så va vi både blöta på utsidan kläderna (regn) och på insida (svett). hehe
    Antar att det va mer än ni ville veta dock. ;)

Annars så hoppas jag kroppen är redo för ett härligt Bröst/Triceps pass i morgon.
    Ser fram emot det i alla fall!

Stefan: Jepp jag skall fortsätta. Finns inget som kan stoppa mig just nu!
    Jenny: Tack!

;) :worship: Vilken förändring på bilderna! Du är målmedveten och fokuserad, härligt:up:
    Riktigt imponerande!
    Men frukost kl.14!?! hahaha…

För övrigt håller jag med Jenny, 25år o fortfarande ingen aning om man valt rätt i livet. Men ingenting o oroa sig för i onödan, den som lever får se o välj med magen (känsla alltså…):p

Lalla wrote:
    ;) :worship: Vilken förändring på bilderna! Du är målmedveten och fokuserad, härligt
    Riktigt imponerande!
    Men frukost kl.14!?! hahaha…

För övrigt håller jag med Jenny, 25år o fortfarande ingen aning om man valt rätt i livet. Men ingenting o oroa sig för i onödan, den som lever får se o välj med magen (känsla alltså…)

Tack! :up: Ja man har kommit igång bra med träningen men det är nu det gäller att ligga i. Men det känns som det kan räcka långt! Ännu lättare blir det när man hör alla trevliga kommentarer från folk. Så tack igen…

Hehe Ja jag e ganska duktig på att vända på dygnet. Blev en extremt ooptimal dag idag… Men man måste ha sånna med ibland.

Vad har du valt för utbildning då? Studerar du fortfarande?

Men jag har nog börjat grena upp bland alternativen och börjar se ljus i tunneln.
    Ja jag har snackat med mina kompisar och alla är mer eller mindra oroliga för vad som komma skall under som närmsta åren. Det känns ju som som det är nu allt bestämms nästan.
    Men som sagt så kanske man inte skall oroa sig i onödan och se till att ha det så bra det bara går just NU.

10 April – Bröst/Triceps[/b]

Idag har man varit i skolan hela dagen. Sen när man kom hem så blev det träning igen.
    Måndagar e inte mina dagar asså. Går inge bra på gymmet då!
    Kan ha att göra med att jag oftast inte får en så bra sömn från söndag och så kan det vara att jag inte käkar nära inpå innan träningen. För jag tappar väldigt fort orken.
    Kanske skall fösöka lägga in lite mat innan träningen när jag kommer från skolan. Samt sluta vända helgerna upp och ner…

Men men dagsn pass såg ut så här:

Uppvärmning:
    Cykel några minuter till gymmet
    lite armhävnigar

Hantelpress:
    1×10 med 11.5kg’s[/b]
    2×8 med 26.5kg’s
    1×10 med 21.5kg’s

Hantelflyes:
    3×10 med 11.5kg’s

Cabel Cross:
    1×10 med 20kg’s
    2×8 med 25kg’s

Nedåtlutande bänkpress i Smith:
    1×10 med 20kg
    1×10 med 40kg
    1×8 med 40kg
    1×6 med 40kg

Dips bakom ryggen:
    1×15
    1×10
    1×14

Cable Bent-over Triceps Extension:
    3×10 med 15kg

Pushdowns:
    1×4 med 25kg
    3×10 med 20kg

Kickbacks:
    3×10 med 6kg’s

Sen efter detta tog jag cykeln hem. Men hade en så bra låt i mp3spelaren så jag fick ta en tur på 3km bara för att höra klart låten. :p Det var första gången jag cyklade i år och OJ vilken skillnad man känner.
    Mycket lättare att cykla asså. Härligt!!!

Over And Out

Här kommer en dagsfärsk bild….

11 April – Grr[/b]

Jahaja, så kom man till gymmet och så funkade inte låset. Det va ingen inna och jag komemr inte in. Det komemr personal först klockan 16 och då hinner jag itne gå dit. Så det blir inge gym för mig idag.:(
    Om jag inte går dit när jag kommer hem ikväll efter 21… Får se hur jag känner mig då…

Blev i alla fall en morgonpromenad på 40 min .Vi har sååå härligt väder här på västkusten idag…. Våren är här!!!!:up:

Over and Out

Fina axlar du har och biccen syns bra, ser skillnad på bilden på 4 och den här, axlarna.
    Fan att det ska vara en sån dag men varför var det låst?
    Gym kl 21 låter inte så lockande men en prommis blev det iaf:up:. Grattis till våren själv börjar den titta fram nu och solen skiner som när Peter Harryson ledde Så ska det låta.

ha en fortsatt bra dag//Stolleman

Hmm ja lite har det kanske hänt men mest är det nog ljuset som ligegr annorlunda.
    Det är alltid låst(förutom när det är pesonal på eftermiddagen) men man komemr in med sitt bankkort. Praktiskt som f*n om det funkar…..

Ne blev ingen träning på på kvällen. :(
    Så det blev en liten vilodag idag istället. Kanske lika bra.
    Får ge gärnet i morgon istället.

Nån som har lust att göra en labbrapport till mig kanske. Skall göra det i Naturkunskap B till på torsdag. Men det e ju så trååkigt….
    Jaja får se vad som händer i morgon…

Ja själv har man lov nästa vecka jag. Skratta bäst som skrattar sist :p

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 208 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.