Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Zitruz :: Jounal -06
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 april, 2006 at 16:18 #975821Anonym anvandareMember
Ser ut som ett bra pass trots att du hade lite bråttom!
Vad tråkigt med din pappa, hoppas han mår ok, inte kul att ligga på sjukhus.
*kram* till dig!
/ Jenny
30 april, 2006 at 16:41 #975822Anonym anvandareMember29 & 30 April
INgen träning på gym eller promenade ri helgen men lite slit med röjning i skog på lördag och idag har jag hjälp min bror med en massa sågning.
Så lite har man ju förbrännt. Har även försökt lära min omgivning äta lite nyttigare. :p
Jag fick vägt mig i helgen med! 87kg!!!
~3 kg nedgång den sista månaden… Ganska bra men jag har kvar 7kg kvar till 1 Juni men den känns ju lite knepigt att nå. Men det är ju inte huvudsaken heller. Bara att fortsätta och kämpa på så får man se vart det leder.
Men det är i alla fall nästan 30kg man gått ner från förra sommaren… Inte så illa….:emo-thumbJenny: Jepp inge roligt med sånt här. Men nu är är en behandling påbörjad och vi får hoppas på det bästa framöver…
ReNeGaDe: Hehe ja om du är lik Eminen så är ju din profilbild söt den me;) hehe
30 april, 2006 at 19:19 #975823Anonym anvandareMember30 kg på ett år är inte illa pinkat! Var stolt över dig själv!
Kämpa vidare och hoppas det löser sig med din pappa.30 april, 2006 at 22:47 #975824Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Haha:D:emo-thumb Jag är snyggare:emo-thumbHehe :p
Milia wrote:30 kg på ett år är inte illa pinkat! Var stolt över dig själv!
Kämpa vidare och hoppas det löser sig med din pappa.Tack! Jo jag känner ju att man gjort nåt åt saken i alla fall. Det e härligt.
3 maj, 2006 at 13:26 #975825Anonym anvandareMember3 Maj – Bröst/Triceps[/b]
Hej igen!!! Har varit lat i två dagar nu. Ingen träning och inga promenader.
Inget gym på 4 dagar faktiskt. Men det är nog inte helt fel. Veckans chema blir lite vrickat med så det fick bli bröst/Triceps idag. Kändes som sagt bra och det är nog inte helt fel för mig att ha lite små uppehåll ibland.Men idag blev det i alla fall träning igen då.:up:
Promenad i vårvärmen och gödsellukten. F*n bönnerna här e inte kloka. Förpestar allt med en stank som jag inte kan beskriva.
Men en promenad på ca 40 min blev det i alla fall.Uppvärmning med lite ärmhävningar och stretch.
Hantelpress:
1×8 på 11.5kg
2×8 på 26.5kg
1×6 på 26.5kg
1×8 på 16.5kg
Kändes ju mycket bättre idag. Lite vila är inte helt fel ibland.[/b]Liggande hantelflyes:
3×8 på 14kg PBCabelcrossen va sönder så jag fick hitta på lite andra övningar.[/b]
Armhävningar:
3×10Pullovers:
1×5 med 10kg
1×10 med 15kg
1×10 med 16.5kg
1×10 med 20kgDips bakom ryggen:
3×10
Uj uj uj, kändes tung idag…[/b]Kabel Pushdowns:
3×10 på 20kgFramåtlutad Triceps förlängning:
3×8 på 15kgDagens Duktiga: Bärjat träna efter 4 dagars ledighet från gymmet. Skall komma in i rutinerna igen.
Dagens Dåliga: Ja inte så mycket att klaga då.Over And Out
3 maj, 2006 at 17:13 #975826Anonym anvandareMemberZitruz wrote:Promenad i vårvärmen och gödsellukten. F*n bönnerna här e inte kloka. Förpestar allt med en stank som jag inte kan beskriva.Haha,känner så väl igen stanken från äkta gödsel! Kan en promenad bli bättre…Vårvärme OCH gödsel i luften! Härliga tider!
3 maj, 2006 at 22:10 #975827Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Haha,känner så väl igen stanken från äkta gödsel! Kan en promenad bli bättre…Vårvärme OCH gödsel i luften! Härliga tider!Hehe ja lite bättre kan den nog allt bli :p
4 maj, 2006 at 00:39 #975828Anonym anvandareMember30kg!?! :worship: My god vad starkt jobbat!!!
Snacka om att visa moral o vilja.Men usch vad tråkigt med din Pappa… Hoppas verkligen han blir frisk o kry!
4 maj, 2006 at 15:23 #975829Anonym anvandareMemberLalla: Hehe tack. Jo det fins moral och vilja så det räcker till om man bara vill. Det är där det ligger. Många vill gå ner i vikt men dom är inte beredda att ändra om i sitt liv. Och därför finns inte viljan, för dom trivs rätt bra där dom är ändå. Det gjorde inte jag och här e man. Lättare än man någonsin varit… Eller nästan i alla fall.
Warrior: Tack ja skall ta en titt på den boken. Tack för tipset.:up:
En granne bad mig om receptet på att gå ner igår. Hehe jag hade just varit och handlat och höll då upp påsen. Sa att ”du e va du äter” lite fyndigt sådär…
Men det e fan dyrt att gå ner i vikt asså. Måste ju köpa massa jevla kläder…
Kan ju se resultatet från högskoleprovet nu med. Fick bara 1.2… Får kanske vara nöjd med det. var ju ändå första gången..
Nu skall jag till gymmet å köra rygg…
Peace yall!!! är inte så bra på ”nigga” slang…[/b]
4 maj, 2006 at 18:21 #975830Anonym anvandareMember4 Maj – Rygg[/b]
Rygg idag! :emo-thumb
Uppvärmning:
Cykel 5min
Några Chins med omvänt greppLatsdrag V-grepp:
1×8 på 30kg
3×8 på 65kgLatsdrag bakom huvudet:
3×8 på 55kg PBLatsdrag brett grepp:
3×8 på 45kgSittande Rodd:
3×8 på 60kgPushdowns (korsryggen):
3×8 på 22.5kgGood Mornings:
3×15Dagens Härliga: Sommaren e här nästan. Gick med t-shirt ch kände dom varma vindar som blåste idag. Helt otroligt.
Over And Out
5 maj, 2006 at 15:06 #975831Anonym anvandareMember5 Maj – Ben[/b]
Idag är det sommar igen. Sååå extremt härligt asså. Har varit å solat och är lite sådär småröd nu.:o
Uppvärmning:
Cykel 5minBenpress:
2×8 på 80kg+släde
3×10 på 240kg+släde PBBenspark:
3×8 på 45kgBencurl:
1×10 på 40kg
2×8 på 45kgVadpress i maskin:
3×10 på 105kgÖvrigt: Gjorde den goda lasangen idag igen. Ruggigt god och nyttig faktiskt.
Sen får jag ta tag i konditionsträningen igen nu snart. Har inte haft nåt långt cykelpass eller nåt på länge.:nono:
5 maj, 2006 at 21:08 #975832Anonym anvandareMemberDet fick bli en promenad i rask takt på kvällen med.
Tid: 60min
Förbrukning: 552kcal5 maj, 2006 at 22:30 #975833Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Nice Nästan en pizza då!Hare gött Grabben!
Ja det kanske det e… Har inte kolla på va en pizza ligger på..
Men jag e lite förvånad över hur mycket man förbränner bara av att gå asså. Om [http://www.sportline.se/info/burning_calories.htm DENNA] sida stämmer då vill säga.6 maj, 2006 at 01:31 #975834Anonym anvandareMemberFan jag är imponerad Zitruz, på nästan varje pass du har sätter du ett PB:up:.
Den där tabellen sparades snabbt i favoriter för framtida behov:).bra jobbat Zitruz//Stolleman
6 maj, 2006 at 11:08 #975835Anonym anvandareMemberJo man försöker ju öka lite varje gång… Även om jag tycker det går lite långsamt. Lyfter inte så mycket mer än när jag började men har ju lite mer kontroll nu. Men det kommer nog.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.