Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Zitruz :: Jounal -06
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 maj, 2006 at 16:03 #975836Anonym anvandareMember
6 Maj – Axlar/Biceps[/b]
Axlar[/b]
Hantelpress
1×10 på 8kg
2×8 på 18.5kg
1×6 på 18.5kg
Ökade lite idag me. Får hoppas jag kommer upp till 21 som jag har legat på ett tag förut.
[/b]Enarms hantellyft
3×8 på 7kgUnderarmslyft med hantel:
3×10 på 7kgStående bakåtdrag med rep (i cabelkrossen som dubblar alla vikter )
3×10 på 25kgUpprätt rodd med v-hantag:
3×8 på 30kgBiceps[/b]
Hantelcurl i Scott
3×8 på 13kgCurl mot knän i kabel
1×6 på 25kg
2×8 på 20kgCurl med rep
1×6 på 25kg
2×7 på 20kgDirekt efter detta så gick jag och en kompis på en 60min promenad i värmen. Gick och solade hela vägen… Underbart…
Over And Out
6 maj, 2006 at 22:05 #975837Anonym anvandareMemberIdag på eftermiddagen åkte jag ut med några kompisar på havet med grillen. Grillade korv och det fick bli några Pripps Blå med…. Det tyckte jag ja va värd..
Helt underbart asså… Inget första dopp än dock…:pSen så spelade vi basket en timma lite på skoj sådär. Så det kanske jämnar ut sig lite.:emo-thumb
Jag va såååå extremt dålig. Man kan inte vara bäst på allt..Peace Out
7 maj, 2006 at 15:44 #975838Anonym anvandareMember7 Maj – Mage
Hard Rock Halleluja!!![/b]
Finland for winner in Eurovision Song Contest!!!Nu är det högsommar här i Bohuslän. Hur varmt som helst och varma vindar. :yahoo:
Fick bli gymmet idag me. Men bara mage då.
Hängande benlyft:
3×10
Går mycket bättre med denna nu. Gungar fortfarande lite dock…[/b]Crunches på lutande bänk:
1×16
1×20
1×16[http://www.exrx.net/WeightExercises/Obliques/DBSideBend.html Sidoböjning med hantel:]
1×15 med 31kg
2×15 med 34kg
Underbar övning tycker jag medans min polare jag tränade med tyckte den va lite för mesig för hans träning…[/b]Liggande benlyft:
2×10
1×8Sen blev det åter igen en promenad på 60 min med polarn.:up:
Over And Out
8 maj, 2006 at 19:12 #975839Anonym anvandareMember8 Maj – Bröst/Triceps[/b]
Sommar sommar sommar!!! :whistle:
Helt otroligt skönt ute nu asså. Hade jag inte haft träningsverk i benen så hade jag skuttat som en kalv på vårbete. :pI skolan idag så skulle vi skriva en dikt eller nåt om våren… Jag kom fram till detta:
”The Spring is the king of all the seasons.
The trees and the bees are growing without reasons.The power of the sun makes everything grow.
And this is the one thing that i really know.Cause when the winter is over and the birds start to sing.
I feel like the master of everything.”
[/b]
Tänkte jag skulle dela med mig lite av mina vårkänslor till er. :kicking:På gymmet blev det detta:
Hantelpress:
1×8 på 11kg
1×12 på 24kg
2×8 på 26kg
1×6 på 26kg
1×5 på 24kgLiggande hantelflyes:
3×8 på 14kgNedåtlutande Bänk i Smith:
1×8 på 20kg+stång
2×8 på 30kg+stång PBPullovers:
3×8 med 20kgDips bakom ryggen:
3×10Kabel Pushdowns:
3×10 på 20kgFramåtlutad Triceps förlängning:
3×8 på 15kgOver And Out
8 maj, 2006 at 19:49 #975840Anonym anvandareMemberZitruz wrote:Hade jag inte haft träningsverk i benen så hade jag skuttat som en kalv på vårbete.Ta några bilder om du får för dig att skutta lite!
8 maj, 2006 at 20:42 #975841Anonym anvandareMemberHalloj!
Har inte läst så noga i din journal nu, men lite iaf! 😮
Fler än jag som är väldigt glad för att det är sommar iallafall, eller ja, vår kanske det är, men känns mer som sommar!
Ska du plugga till hösten eftersom du gjorde provet? Jag ska läsa lite mer noga i din journal nu tänkte jag..8 maj, 2006 at 22:28 #975842Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Ta några bilder om du får för dig att skutta lite!Hehehe jag lovar :emo-thumb
mariia wrote:Halloj!
Har inte läst så noga i din journal nu, men lite iaf! 😮
Fler än jag som är väldigt glad för att det är sommar iallafall, eller ja, vår kanske det är, men känns mer som sommar!
Ska du plugga till hösten eftersom du gjorde provet? Jag ska läsa lite mer noga i din journal nu tänkte jag..Ja går ju inte att klaga på denna start av sommarn!!!
Jag har sökt till en skola i Dalarna. Borlänge rättare sagt. Grafisk teknologi & design. Men hoppas bara jag komemr in nu. Hade hoppats på lite bättre på provet dock… Men man får hoppas på det bästa ändå.
Ja ta å läs igenom ordentligt nu. Finns massa kul å läsa om..9 maj, 2006 at 08:19 #975843Anonym anvandareMemberZitruz wrote:Ja går ju inte att klaga på denna start av sommarn!!!
Jag har sökt till en skola i Dalarna. Borlänge rättare sagt. Grafisk teknologi & design. Men hoppas bara jag komemr in nu. Hade hoppats på lite bättre på provet dock… Men man får hoppas på det bästa ändå.
Ja ta å läs igenom ordentligt nu. Finns massa kul å läsa om..Såå nu har jag skummat igenom hela journalen faktiskt! Superbra jobbat!!!!!!!!!!!!! :up: :nod Verkligen skillnad på de foton du lagt ut!
Oki, nästan i mina hemtrakter då, eller ja, åt rätt håll iallafall! Själv har jag sökt till Gävle. Bara att hoppas att man kommer in. Går du nån annan utbildning nu? Jag såg att du skrev skola på nåt ställe men uppfattade inte vad för skola.9 maj, 2006 at 14:55 #975844Anonym anvandareMembermariia wrote:Såå nu har jag skummat igenom hela journalen faktiskt! Superbra jobbat!!!!!!!!!!!!! :up: :nod Verkligen skillnad på de foton du lagt ut!
Oki, nästan i mina hemtrakter då, eller ja, åt rätt håll iallafall! Själv har jag sökt till Gävle. Bara att hoppas att man kommer in. Går du nån annan utbildning nu? Jag såg att du skrev skola på nåt ställe men uppfattade inte vad för skola.Tack tack! Alltid kul att höra!!!
Jag är faktiske göteborgare från början men flyttad lite norrut för ca 5 år sedan nu. Det va det bästa jag gjort någonsin…. Förutom att jag började träna då. :p
Just nu pluggar jag på komvux och läser upp lite ämnen som behövdes. Matte, engelska m.m. Faktiskt kul att läsa nu mot va det va förr när man gick i skolan.9 maj, 2006 at 15:34 #975845Anonym anvandareMember9 Maj – Rygg[/b]
Rygg idag! :emo-thumb
Uppvärmning:
Cykel 5min
Några Chins med omvänt greppLatsdrag V-grepp:
1×8 på 30kg
3×8 på 66kg PBLatsdrag bakom huvudet:
1×8 på 55kg
1×6 på 55kg
2×10 på 50kgLatsdrag brett grepp:
2×8 på 45kg
1×8 på 50kg Provade lite tätare grepp precis innan böjen och då var det lite lättare. [/b]Sittande Rodd:
3×8 på 60kgGood Mornings:
3×20 Wow bränner i ryggen när man kör dom sista här…[/b]Over And Out
9 maj, 2006 at 17:41 #975846Anonym anvandareMemberZitruz wrote:Tack tack! Alltid kul att höra!!!
Jag är faktiske göteborgare från början men flyttad lite norrut för ca 5 år sedan nu. Det va det bästa jag gjort någonsin…. Förutom att jag började träna då. :p
Just nu pluggar jag på komvux och läser upp lite ämnen som behövdes. Matte, engelska m.m. Faktiskt kul att läsa nu mot va det va förr när man gick i skolan.Ok, själv är jag inte göteborgare, utan kommer från Alfta, men det kanske du redan läst… ja det går alltid lättare att plugga när man är intresserad och har lust! Fin avatar du skaffat :up:
9 maj, 2006 at 21:14 #975847Anonym anvandareMemberJa där ser man! Men om du bor i götet så är du ju göteborgare
Tack, lekte lite med lite poser idag8)10 maj, 2006 at 19:16 #975848Anonym anvandareMember10 Maj – Vila[/b]
Idag blir det ingen träning. Har inte vilat på 8 dagar nu så det kändes lagom nu.
Men jag har gått i affärerna hela dagen. Letat kläder.
Hittade massa roliga sommarkläder. Men det roligaste av allt är att alla kläder har ett M på sig… Känns helt otroligt skönt. Det är först nu jag själv börjar se att det har hänt grejer. När man jämför med hur det va att handla kläder förr i tiden.Men jag känner mig lite lat så det får kanske bli någon kvällspromenad eller nåt. Vi säger att jag går i 60min lite senare… Oj vad sa jag nu
EDIT: Det blev en promenad. Kom just hem. Gick 6km på ca 50min… OK jag sprang lite dådå…. Svettigt va det i alla fall. Nu somnar man gött.
Skall bara göra lite skolarbete först11 maj, 2006 at 10:35 #975849Anonym anvandareMemberÅhh jag kan bara hålla med dig, det är sååå kul att prova kläder med M i sig, och storlek 38 ( det är väl en tjejstorlek antar jag så du har väl andra nummer )
Låter bra med vila idag, jag har själv kört på lite hårt den senaste tiden och ska nu försöka vila helt ( kanske promenader bara) några dagar.
Och jag håller med, jättefin avartar!
/ Jenny
11 maj, 2006 at 10:57 #975850Anonym anvandareMemberHehe ja storlek 38 skall jag nog inte börja prova.. hehe Är inte riktigt lagd åt det håller.
Ja det är inte fel med några vilodagar ibland. Så kroppen frå återhämta sig lite.
Tack! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.