Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Zones Doggcrapin`
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 maj, 2006 at 15:22 #960243Anonym anvandareMember
ZONES DOGGCRAPIN`[/b]
[img=http://www.zonecapone.com/bilder/Sune/smreallife02.jpg]Ok..Hungern att komma i form & tävla igen har plötsligt & oväntat slagit till igen!
Jag har tränat sedan 1987 & min första tävling var back in 1995 & my latest show var 2003.[http://www.zonecapone.com/CONTESTSEASON.htm]
…Yes..I was better back in the day before I ”knew” so much…
Check:
[http://www.zonecapone.com/BACKINTHEDAYS.htm]Så när det gäller mina kost förberedelser så blir det totalt back to basic ala`1995…but thats a later story..
Mitt liv har de senaste 18 månaderna varit en berg&dalbana med 2 nära vänner som gått bort & att jag fick en dotter etc..Nu börjar dock mitt liv att kännas stabilare…Jag har hela tiden tränat & tagit tillskott men min kost har ej varit optimal förän nu på slutet.
Har nu bestämt mig för att prova DOGGCRAP systemet all out & kommer troligtvis även att hyra in The Kingpin Dante själv som läromästare framöver…Kommer dock att starta det hela ensam ihop med min träningspolare Ryger under en tid för att utvärdera programmet. Tränat 3 pass/vecka enligt rullande chema.
Jag har även höjt mitt protein intag REJÄLT till ca 400-450g/dag.Min fett% ligger på rätt precis 10% & vikten skall kollas i morgon bitti nyskiten på morgonen.
Jag kommer inte att posta här dagligen men kommer att lägga in mina utvärderingar om min Doggcrapin`då & då…Detta system kommer att köras efter till att börja med (Modifiering-Axlar före Bröst):[/b]
1A
Dumbell press
Incline Smith Bench Press
Pushdown
Pulldowns (Wide Grip)
Deadlifts1B
Dumbell Curls
Reverse Z-Curls
Standing Calf Raises
Lying Leg Curls
Leg Press2A
Machine Shoulder Press
Incline flyes
Lying French Press
Behind Head Pulldowns
T-Bar Rows2B
Preacher Curls
Hammer Curls
Leg Press Calf Raises
Seated Leg Curls
Barbell Squat3A
Smith Shoulder Press Behind Neck
Incline Dumbell press
Overhead Press
V-Pulldown
Barbell Row3B
Barbell Curls
Wrist Curls
Seated Calf Raises
Stiff Legged Deadlifts
Hack Squat[/b]Peace!
ZONE[/b]
[www.zonecapone.com]17 maj, 2006 at 15:22 #89921Anonym anvandareMember17 maj, 2006 at 15:27 #960244Anonym anvandareMemberlycka till, du kommer säkert vara tillbaka på scenen in no time8)
17 maj, 2006 at 15:36 #960245Anonym anvandareMemberGettin`rid of the virginity.[/b]
Ok första passet är gjort tog ca 1 timme inkluderat plockning av vikter stretching etc:
Dumbell press: 35kg hantlar RP 10-4-3-(= 17 ) HOLD + STRETCH
Incline bench press smith:HÖG lutning 90kg RP 7-2-2-(= 11 ) HOLD + STRETCH
Pushdowns: Fullt mag + 27,5kg RP 10-4-4-(= 18 ) HOLD + STRETCH
Pulldowns (Wide Grip) i maskin: 90kg RP 11-7-4-(= 22 ) HOLD + STRETCH
Deadlifts: 2 raka set 130kg 8 reps
150kg 7 reps[/b]Körde ej supertungt på bröstet då bröst är en nobrainer för mig & ej har tränats tungt på läänge..
Likaså med marken..ej kört mark på 10 år!
VÄLDIGT [/b]annorlunda träning mot det jag är van vid men det är det som är meningen! Brutalt härligt med Restpause träning! I just loved it & Static holden var like DAAAAMNED!!![/b]
17 maj, 2006 at 15:37 #960246Anonym anvandareMemberSe där ja. Här kommer det en journal från dig me. Fattar inte riktigt va DOGGCRAP systemet går ut på men det e säkert jättebra.
Skall bli kul å se hur du tar dig tillbaka till scenen.
Good luck!!!17 maj, 2006 at 15:45 #960247Anonym anvandareMemberZitruz wrote:Se där ja. Här kommer det en journal från dig me. Fattar inte riktigt va DOGGCRAP systemet går ut på men det e säkert jättebra.
Skall bli kul å se hur du tar dig tillbaka till scenen.
Good luck!!![http://forum.body.se/showthread.php?t=2018]
ZONE
17 maj, 2006 at 15:52 #960248Anonym anvandareMemberBrutalt tuff träning, men det kommer nog bli riktigt bra det här!
Börjar bli många journaler att hålla koll på nu……17 maj, 2006 at 15:55 #960249Anonym anvandareMemberDet här ska bli kul att följa! Intresserad av vad vikten ligger på, hur mtk du ska ner, och exakt vad du äter :p
GLHF!
17 maj, 2006 at 16:00 #960250Anonym anvandareMembersigurdXL – Jag tycker Biffsons samanfattning var klockren! Första ben passet med stretch blir i kväll!
Annars har ni ju the source här:
[www.intensemuscle.com]NetCurse – LÄS..Har ej vägt mig än…Min fett% ligger på rätt precis 10% & vikten skall kollas i morgon bitti nyskiten på morgonen.
Har ej som målsättning att gå ner i vikt…ska lägga på mig massa…kommer dock ej att låta fett% dra över 12… En framtida deff med tävling igen kommer tidigast nästa år…kan dock tänka mig vänta även 2 år till…GOTTA GET BIGGER!
ZONE
17 maj, 2006 at 17:11 #960251Anonym anvandareMemberkul kul :up:
17 maj, 2006 at 17:26 #960252Anonym anvandareMemberMäktigt.. det här blir att följa.. du verkar inte vara riktigt den typen som avviker från något bestämt/planerat precis.. Good luck!
17 maj, 2006 at 17:27 #960253Anonym anvandareMemberHur mycket väger du nu å hur mycket har du tänkt att väga in på när du anser att du e klar?
Köp på.17 maj, 2006 at 17:28 #960254Anonym anvandareMemberYou go Zone!! :yahoo:
Den här journalen kommer jag hålla ett öga på!
Ett riktigt stort lycka till med dina tävlingsplaner!
Not that you’ll need it, du har ju koll på det mesta! :up:
Hur som helst så kommer det bli jäkligt spännande att
följa din träning! :devil:Kör hårt!!!
17 maj, 2006 at 19:44 #960255Anonym anvandareMemberYo bro !!
My fucking legs are gone…Var tvungen ta hissen upp till lägenheten idag..shiiiiit…
17 maj, 2006 at 20:15 #960256Anonym anvandareMemberDet här blir intressant Zone! :emo-thumb :emo-thumb
Kul och se hur din utveckling blir, du brukar som sagt inte hymla och skräda orden… -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.