Zones Doggcrapin`

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 83 total)
  • Author

Sheriffen i minnesota hehe:) Zone, bryter du på amerikanska IRL?

Härligt att du satsar igen, back to basics med kosten då, blir intressant att läsa :D

Jag satt och läste lite gamla bk på när ja klubba igår, hittade en bild på dig där ”månadens massa” den bilden är så jävla bra :up:

Kör hårt

Galet sugen på o träna !!

Fan vila 2 dar går ju inte , dags o bli grov nu !!

Såg att det var benböj idag :yahoo: Widowmaker :what:

zonecapone wrote:
    Lördag äter jag!
    McDonalds, pizza, kebab, nötter, mörk choklad etc…
    Dock ALDRIG strips, chips, gele´godis.

Söndag: Lite mindre än på vardagarna.

Hej,

får man kanske fråga varför du vägrar strips och chips? Det är väl kolhydrater man är ute efter på laddar dagar?

Hur försvarar man pizza-ätning? :-D

We need some fun ;)

Veteraner behöver en -85kg klass

nutz wrote:
    Hej,

får man kanske fråga varför du vägrar strips och chips? Det är väl kolhydrater man är ute efter på laddar dagar?

För att fett i samband med kolisar e ingen bra idè…

Pizza innehåller iaf lite protein ;)

nutz wrote:
    Hej,

Håller mig borta från så mycket ”brända fetter” som möjligt…so strips & chips are a no-no.. Pizza & burgare kan jag dock ej leva helt utan..

Love yall!
    ZONE

Många proteindrinkar.. Man kanske själv skulle lägga in några fler tro?

Jag brukar ta 3 st om dagen ungefär..

Tisdag & förkyld som en APA…Hoppas på att kunna träna igen i slutet av veckan så man i alla fall får ihop de Doggcrapp pass som ska köras denna vecka…Äter bars här på shopen för att trösta mig själv…:o

ZONE

zonecapone wrote:
    Detta är mitt START läge:[/b]
    Kollade min fett% exakt nu på morgonen med en 3 punkts mätning med kallipper & fick det till 9%…min morgonvikt var TOM 91kg sharp. Min längd är 168cm om någon undrar..[/b]

9%? Trevligt. Inga bilder på dagsformen?

Thanx Warrior!

Ogge Nah inga dagsfärska bilder´..har man tävlat några gånger känner man sig fet på 9%…LOL!

Peace!
    ZONE

Shit det verkar vara effektivt med doggcrapp men det är mycket svengelska för en annan he he he. Krya på dig Zone och lycka till 8) .

zonecapone wrote:
    Håller mig borta från så mycket ”brända fetter” som möjligt…so strips & chips are a no-no.. Pizza & burgare kan jag dock ej leva helt utan..

Love yall!
    ZONE

Haha, jag säger detsamma! Pizza GÅR inte att prioritera bort, den har fan sin plats i var och varannan kista! Hamburgare däremot har jag aldrig gillat nå speciellt så det går faktiskt bort. Chips däremot ligger i samma liga som pizzan.. fast försöker hålla mig till måttliga mängder å rikligt med dip istället.

Kul att se att det fortfarande finns seriöst folk som håller sig på jorden! Ska följa din journal och hejja på! ;)

Been busy lika a moth…er at the shop!
    Har kört ett varv på Doggycrappen nu & ökat i ALLA övningar hitills! Pretty AMAZING!![/b]

OK..EN BILD TAGEN I PROVHYTTEN PÅ ZONE SHOP I LÖRDAGS!
    LOL!

Love yall!
    ZONE[/b]

Missat att du har journal Zone.. den ska följas!
    Kör på!! :emo-thumb

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 83 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.