Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Zones Doggcrapin`
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 oktober, 2006 at 13:29 #960317Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Quick update…
Stronger than ever…ask my homiez…
Håller igen lite i basövningarna to not selfdestruct…laddar dock FULLT i kncentrations övningar etc…10:or i sidolyft med 27,5kg hantlarna…10:or i biceps curl med 35kg hantlarna…that kind of shit!ZONE
Nice Man!!!! Hardcore is the way to succes!!
Inte läst hela tråden men.. Några tävlingsplaner?Kingkong salutes u! :buttrock:
18 oktober, 2006 at 13:36 #960318Anonym anvandareMemberkingkong666 wrote:Nice Man!!!! Hardcore is the way to succes!!
Inte läst hela tråden men.. Några tävlingsplaner?Kingkong salutes u! :buttrock:
Thanx Kinkong!
Ska dra ner mig till nice foto-form & ta lite pro-pix till min hemsida bland annat i vår..ska då utvärdera om det blir någon tävlings satsning den närmaste framtiden…Peace!
ZONE18 oktober, 2006 at 14:28 #960319Anonym anvandareMemberUrsäckta att jag snor en del av din tråd, men de som har börjat att testa DC tränings konceptet, verkar bli sjuka efter 2-3 veckors träning i början.
Har hört det ifrån ett par stycken i alla fall.Han ni andra upplevt detta eller hört talas om detta? Man kanske skall som DC-nybörjare köra lite lättare de första veckorna så att kroppen får en chans att anpassa sig?
MVH Patte
18 oktober, 2006 at 14:56 #960320Anonym anvandareMemberHöjer de proteinet?? Själv äter jag 400-450g protein vid hård träning these days…
ZONE
18 oktober, 2006 at 15:31 #960321Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Höjer de proteinet?? Själv äter jag 400-450g protein vid hård träning these days…ZONE
Jo men Zone, blev inte du sjuk också när du körde DC första gången, i alla fall om jag fattar rätt om denna tråd så blev du förkyld efter 2-3 veckor.
MVH Patte
18 oktober, 2006 at 15:49 #960322Anonym anvandareMemberpatrikiden wrote:Jo men Zone, blev inte du sjuk också när du körde DC första gången, i alla fall om jag fattar rätt om denna tråd så blev du förkyld efter 2-3 veckor.MVH Patte
Jag har en dotter på dagis…är typ konstant förkyld…small en tricca dock..
ZONE
18 oktober, 2006 at 17:14 #960323Anonym anvandareMemberBra skit Zonester!
Det låter sunt att överge DC för en tid pga den skada du drog på dig. DC är förbannat trevligt att träna efter, men kanske det är för mycket fokus kring vikterna och att träna med allt för korta pauser mellan seten som gör att skadorna återkommer för dem som provar systemet.
Se nu till att få upp dina Ben rejält inför nästa år och håll oss uppdaterade på vägen.
18 oktober, 2006 at 17:19 #960324Anonym anvandareMemberMathiasB wrote:Bra skit Zonester!Det låter sunt att överge DC för en tid pga den skada du drog på dig. DC är förbannat trevligt att träna efter, men kanske det är för mycket fokus kring vikterna och att träna med allt för korta pauser mellan seten som gör att skadorna återkommer för dem som provar systemet.
Se nu till att få upp dina Ben rejält inför nästa år och håll oss uppdaterade på vägen.
Thanx!
Trevligt att träna efter? FUCK NO! Hatar DC…men det funkar bara för bra..därför jag gick sönder…styrkan kom för fort..Yep today is LEG DAY!!
[img=http://www.zonecapone.com/bilder/growing/squat_zone2.jpg]ZONE
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.